Перегляд за Автор "Гуріна, С. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Гуріна, С. С.; Смолянюк, Н. М.У статті досліджено здоров’язберігаючі освітні технології. Сутність здоров’язберігаючих технологій полягає насамперед у тому, щоб знайти можливості для покращення фізичного і психологічного здоров’я дітей, не допустити його погіршення або, навіть, втрати. Здоров’язберігаючі технології реалізуються на підставі особистісно-орієнтованого підходу. Здійснюючись на підставі особистісно-розвивальних ситуацій, вони належать до тих життєво важливих факторів, завдяки яким учні вчаться жити разом й ефективно взаємодіяти. The article examines health-preserving educational technologies. The essence of health-preserving technologies is primarily to find opportunities to improve the physical and psychological health of children, to prevent its deterioration or even loss. Health-preserving technologies are implemented on the basis of a person-oriented approach. Taking place on the basis of personal development situations, they belong to those vital factors thanks to which students learn to live together and interact effectively.
- ДокументФОРМУВАННЯ ТЕХНІКИ ЧИТАННЯ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Гуріна, С. С.У публікації розглянуто формування техніки читання у дітей із затримкою мовленнєвого розвитку, що є довготривалим та складним процесом. Затримка мовленнєвого розвитку (ЗMP) – це відсутність мовлення або значне його відставання у дітей раннього віку. Якщо вчасно не помітити відставання у овленнєвому розвитку малюка, ЗМР може перерости у складний розлад – загальний недорозвиток мовлення, який важко подолати. У молодших школярів із ЗМР навичка читання формується досить уповільнено, порівняно зі звичайними дітьми, які не мають цієї особливості. The publication deals with the formation of reading technique in children with speech and language delays, which is a long and complex process. Speech and language delay (SLD) is the absence of speech or a significant delay in young children. If you do not notice a delay in your child's speech development in time, it can develop into a complex disorder – a generalised speech impairment that is difficult to overcome. In younger students with DCD, reading skills are formed rather slower than normal children who do not have this disability.