Перегляд за Автор "Гура, А. О."
Зараз показано 1 - 14 з 14
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМенеджмент вищої освіти(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2020) Гура, А. О.; Гуцан, Т. Г.; Зеленько, О. О.; Ночвіна, І. О.; Прокопенко, І. А.; Рядинська, І. А.Метою викладання навчальної дисципліни «Менеджмент вищої освіти» є формування у здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань у галузі освітнього менеджменту; формування розуміння концептуальних основ системного управління закладами вищої освіти; дотримання принципів академічної доброчесності; прийняття ефективних управлінських рішень. Целью преподавания учебной дисциплины «Менеджмент высшего образования» является формирование у соискателей третьего (образовательно-научного) уровня современного управленческого мышления и системы специальных знаний в области образовательного менеджмента; формирование понимания концептуальных основ системного управления вузами; соблюдение принципов академической доброчестности; принятия эффективных управленческих решений. The purpose of teaching the discipline "Management of Higher Education" is the formation of applicants of the third (educational and scientific) level of modern managerial thinking and a system of special knowledge in the field of educational management; the formation of an understanding of the conceptual foundations of systemic management of universities; adherence to the principles of academic integrity; making effective management decisions.
- ДокументМетодичні рекомендації і завдання для самостійної роботи студентів неекономічних спеціальностей з курсу «Основи економічної теорії»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-30) Гура, А. О.; Ночвіна, І. О.Курс «Основи економічної теорії» має світоглядно-професійний характер, який полягає в умінні розібратися в численних процесах та явищах, що відбуваються в сучасній економіці, а також у здатності приймати ефективні, раціональні рішення у практичному житті. Теоретичним підґрунтям економічної теорії є наука про поведінку людей в процесі виробництва, розподілу, обміну і споживання матеріальних благ і послуг. Важливим аспектом курсу є поєднання теоретичних знань про економічні явища та процеси із проблемами економіки України в сучасних умовах. У запропонованих методичних рекомендаціях з курсу «Основи економічної теорії» відображені основні економічні поняття та категорії, розроблені плани семінарських занять, запропоновані завдання до самостійної роботи студентів, надана необхідна література, визначені засоби діагностики успішності навчання студентів та критерії їх оцінювання. Курс «Основы экономической теории» имеет мировоззренчески-профессиональный характер, который заключается в умении разобраться в многочисленных процессах и явлениях, происходящих в современной экономике, а также в способности принимать эффективные, рациональные решения в практической жизни. Теоретическим основанием экономической теории является наука о поведении людей в процессе производства, распределения, обмена и потребления материальных благ и услуг. Важным аспектом курса является сочетание теоретических знаний об экономических явлениях и процессах с проблемами экономики Украины в современных условиях. В предложенных методических рекомендациях по курсу «Основы экономической теории» отражены основные экономические понятия и категории, разработаны планы семинарских занятий, предложены задания для самостоятельной работы студентов, оказана необходимая литература, определенные средства диагностики успешности обучения студентов и критерии их оценивания. The course "Fundamentals of Economic Theory" has an ideological and professional character, which is the ability to understand the many processes and phenomena occurring in the modern economy, as well as the ability to make effective, rational decisions in practical life. The theoretical basis of economic theory is the science of the behavior of people in the process of production, distribution, exchange and consumption of material goods and services. An important aspect of the course is the combination of theoretical knowledge about economic phenomena and processes with the problems of the Ukrainian economy in modern conditions. The proposed guidelines for the course "Fundamentals of Economic Theory" reflect the basic economic concepts and categories, developed plans for seminars, proposed tasks for independent work of students, provided the necessary literature, certain tools for diagnosing student learning success and the criteria for their evaluation.
- ДокументОснови економічної теорії(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2020) Гура, А. О.; Гуцан, Т. Г.; Зеленько, О. О.; Ночвіна, І. О.; Рядинська, І. А.У запропонованому конспекті лекцій «Основи економічної теорії» відображені основні економічні поняття та категорії, надана необхідна література. Опорний конспект лекцій «Основи економічної теорії» покликаний ознайомити студентів з економічними процесами та явищами на мікро-, макрорівнях, сформувати основи економічного мислення і розвинути навички раціональної поведінки, які необхідні сучасним фахівцям у різних сферах життєдіяльності. В предложенном конспекте лекций «Основы экономической теории» отражены основные экономические понятия и категории, оказана необходимая литература. Опорный конспект лекций «Основы экономической теории» призван ознакомить студентов с экономическими процессами и явлениями на микро-, макроуровне, сформировать основы экономического мышления и развить навыки рационального поведения, которые необходимы современным специалистам в различных сферах жизнедеятельности. The proposed synopsis of lectures "Fundamentals of Economic Theory" reflects the basic economic concepts and categories, provides the necessary literature. The reference syllabus of the lectures "Fundamentals of Economic Theory" is designed to acquaint students with economic processes and phenomena at the micro and macro levels, to form the foundations of economic thinking and develop rational behavior skills that are needed by modern professionals in various fields.
- ДокументОснови економічної теорії(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-04-17) Гура, А. О.; Гуцан, Т. Г.; Зеленько, О. О.; Ночвіна, І. О.; Рядинська, І. А.У запропонованому навчально-методичному посібнику для самостійного вивчення курсу «Основи економічної теорії» відображені основні економічні поняття та категорії, розроблені плани семінарських занять, запропоновані завдання до самостійної роботи студентів, надана необхідна література, визначені засоби діагностики успішності навчання студентів та критерії їх оцінювання. Курс «Основи економічної теорії» покликаний ознайомити студентів з економічними процесами та явищами на мікро-, макрорівнях, сформувати основи економічного мислення і розвинути навички раціональної поведінки, які необхідні сучасним фахівцям у різних сферах життєдіяльності. В предложенном учебно-методическом пособии для самостоятельного изучения курса «Основы экономической теории» отражены основные экономические понятия и категории, разработаны планы семинарских занятий, предложены задания для самостоятельной работы студентов, дана необходимая литература, определенные средства диагностики успешности обучения студентов и критерии их оценивания. Курс «Основы экономической теории» призван ознакомить студентов с экономическими процессами и явлениями на микро-, макроуровне, сформировать основы экономического мышления и развить навыки рационального поведения, которые необходимы современным специалистам в различных сферах жизнедеятельности. The proposed educational-methodical manual for self-study of the course "Fundamentals of economic theory" reflects the basic economic concepts and categories, developed plans for seminars, proposed tasks for independent work of students, gave the necessary literature, certain means of diagnosing student learning success and criteria for their evaluation. The course "Fundamentals of Economic Theory" is designed to familiarize students with economic processes and phenomena at the micro, macro level, to form the basis of economic thinking and develop the skills of rational behavior that are necessary for modern specialists in various spheres of life.
- ДокументОсобливості зеленого інвестування в сучасних умовах(Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2018) Гура, А. О.; Басюк, М. М.Автори статті розкривають особливості зеленої економіки в Україні. Обгрунтовано необхідність стимулювати і підтримувати зелені інвестиції за допомогою цільових державних витрат, а також завдяки змінам у регулюванні та політиці. The authors of the article reveal the features of the green economy in Ukraine. The need to stimulate and support green investment through targeted public spending, as well as regulatory and policy changes, is well-founded.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ЕКОНОМІКИ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ(Харківський торговельно-економічного коледж Київського національного торговельно-економічного університеу; вид-во "Goodprint", 2019) Гуцан, Т. Г.; Гура, А. О.Визначено особливости педагогічної діяльності вчителя економіки: 1) самостійне конструювання змісту економічних дисциплін, який треба викласти в навчальних програмах, посібниках, методичних рекомендаціях, робочих зошитах тощо, що вимагає діагностичних, конструктивних і проектувальних педагогічних умінь; 2) виявлення та забезпечення міжпредметних зв’язків і наступності між початковою, основною і старшою школою у викладанні економічних понять, що вимагає діагностичних, конструктивних і проектувальних вмінь; 3) здійснення профорієнтаційної роботи щодо вибору дітьми економічного профілю, що вимагає діагностики учнів, комунікативних, організаторських вмінь, спеціальних знань; 4) формування позитивної мотивації в учнів до вивчення економіки, а у вчителів початкової й основної школи – до співпраці, що вимагає комунікативних і організаторських умінь. Определены особенности педагогической деятельности учителя экономики: 1) самостоятельное конструирование содержания экономических дисциплин, которое надо изложить в учебных программах, пособиях, методических рекомендациях, рабочих тетрадях и т. п, что требует диагностических, конструктивных и проектных педагогических умений; 2) выявление и обеспечение межпредметных связей и преемственности между начальной, основной и старшей школой в преподавании экономических понятий, что требует диагностических, конструктивных и проектных умений; 3) осуществление профориентационной работы по выбору детьми экономического профиля, что требует диагностики учащихся, коммуникативных, организаторских умений, специальных знаний; 4) формирование положительной мотивации у учащихся к изучению экономики, а у учителей начальной и основной школы - к сотрудничеству, что требует коммуникативных и организаторских умений. Peculiarities of pedagogical activity of an economics teacher are determined: 1) Independent construction of the content of economic disciplines, which should be stated in curricula, manuals, methodical recommendations, workbooks, etc. Requires diagnostic, constructive and design pedagogical skills; 2) Identifying and ensuring interdisciplinary links and continuity between primary, primary and high school in the teaching of economic concepts. Requires diagnostic, design and design skills; 3) Implementation of career guidance work on children's choice of economic profile. Requires diagnosis of students, communication, organizational skills, special knowledge; 4) Formation of positive motivation in students to study economics. Requires communication and organizational skills.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ В НАЦІОНАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ(ФОП Андреев К. В., 2016-06-24) Гура, А. О.; Гуцан, Т. Г.У статті проаналізовано основні проблеми системи соціального захисту населення в національній економіці. Окреслено механізм формування соціального захисту та його головні особливості в умовах кризи. Визначено причини, що зумовлюють недостатність фінансування соціальної сфери. Доведено необхідність пошуку шляхів забезпечення ефективного функціонування соціальної сфери в складних економіко-політичних умовах сьогодення. Запропоновано напрями подолання основних проблем вітчизняної системи соціального захисту населення. В статье проанализированы основные проблемы системы социальной защиты населения в национальной экономике. Исследован механизм формирования социальной защиты и главные его особенности в условиях кризиса. Определены причины, обусловливающие недостаточность финансирования социальной сферы. Доказана необходимость поиска путей обеспечения эффективного функционирования социальной сферы в сложных экономико-политических условиях. Предложены направления преодоления основных проблем отечественной системы социальной защиты населения. The article analyzes the main problems of social protection of the population in the national economy system. The mechanism of the formation of social protection and its main features in the conditions of the crisis was definitude. The reasons for the lack of funding of the social sphere were determined. The need to find ways to ensure the effective functioning of the social sector in difficult economic and political conditions was proved. Direction to overcome the major problems of national social welfare system has been proposed.
- ДокументПедагогічна практика у школі та коледжі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-11-26) Гура, А. О.; Гуцан, Т. Г.У підготовці майбутнього вчителя важливу роль відіграє можливість втілення набутих теоретичних знань у практичну площину. Можливість поєднання у підготовці сучасного фахівця фундаментальних та спеціальних знань з практичною підготовкою, формування та закріплення інтересу до професії вчителя, отримання першого педагогічного досвіду, вивчення досвіду провідних вчителів-методистів забезпечує педагогічна практика у школі та коледжі. Вона є важливим етапом у становленні студентів як майбутніх фахівців. У процесі практики студенти мають нагоду не тільки перейняти педагогічний досвід висококваліфікованих вчителів, а й закріпити набуті теоретичні знання та навички, застосовувати творчі та комунікативні здібності. Практична підготовка студентів вищих навчальних закладів є обов’язковим компонентом освітньо-професійної програми для здобуття освітнього ступеня «бакалавр» і має на меті набуття студентом професійних навичок та вмінь. Програма практичної підготовки та термін її проведення визначаються навчальним планом, а її зміст – навчальною програмою практики. В подготовке будущего учителя важную роль играет возможность воплощения приобретенных теоретических знаний в практическую плоскость. Возможность сочетания в подготовке современного специалиста фундаментальных и специальных знаний с практической подготовкой, формирование и закрепление интереса к профессии учителя, получение первого педагогического опыта, изучение опыта ведущих учителей-методистов обеспечивает педагогическая практика в школе и колледже. Она является важным этапом в становлении студентов как будущих специалистов. В процессе практики студенты имеют возможность не только перенять педагогический опыт высококвалифицированных учителей, но и закрепить полученные теоретические знания и навыки, применять творческие и коммуникативные способности. Практическая подготовка студентов высших учебных заведений является обязательным компонентом образовательно-профессиональной программы для получения образовательной степени «бакалавр» и имеет целью приобретения студентом профессиональных навыков и умений. Программа практической подготовки и сроки её проведения определяются учебным планом, а её содержание - учебной программой практики. In preparing the future of the teacher an important role is played by the possibility of translating the acquired theoretical knowledge into a practical plane. The possibility of combining fundamental and special knowledge with the preparation of a modern specialist with the practical training, the formation and consolidation of interest in the teacher's profession, obtaining the first teaching experience, learning from the experience of the leading teachers-methodologists provides teaching practice in school and college. It is an important stage in the development of students as future specialists. In the process of practice, students have the opportunity not only to learn from the pedagogical experience of highly qualified teachers, but also to consolidate their theoretical knowledge and skills, to apply creative and communication skills. Practical training of students of higher educational institutions is a mandatory component of the educational and vocational program for obtaining an educational degree "bachelor" and has the purpose of acquiring a student's professional skills and abilities. The practical training program and its timing are determined by the curriculum, and its content by the practice curriculum.
- ДокументПріоритетні напрями розвитку національної економіки України в контексті глобалізаційних викликів(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, вид-во ФОП Іванченко І. С., 2018-05-23) Прокопенко, І. Ф.; Гончаров, Д. О.; Гура, А. О.; Гуцан, Т. Г.; Зеленько, О. О.; Мельникова, О. В.; Ночвіна, І. О.; Олійник, О. В.; Олійник, Ю. О.; Осьмірко, І. В.; Поплавський, М. В.; Прокопенко, І. А.; Радченко, Л. П.; Рядинська, І. А.; Сідельнікова, В. К.; Сідельнікова, І. В.; Соляр, В. В.; Синиця, Т. В.; Шиловцева, Н. В.У монографії досліджуються найбільш важливі напрями розвитку української економіки з урахуванням її особливостей в умовах сучасних глобалізаційних викликів. Аналізуються інноваційно-інвестиційний клімат в національній економіці, механізм стимулювання інноваційної діяльності підприємств, роль людського капіталу в забезпеченні економічного зростання та підвищення конкурентоспроможності національної економіки. Розраховано на науковців, студентів та фахівців-практиків. В монографии исследуются наиболее важные направления развития украинской экономики с учетом ее особенностей в условиях современных глобализационных вызовов. Анализируются инновационно-инвестиционный климат в национальной экономике, механизм стимулирования инновационной деятельности предприятий, роль человеческого капитала в обеспечении экономического роста и повышения конкурентоспособности национальной экономики. Рассчитано на научных работников, студентов и специалистов-практиков. The monograph explores the most important directions of development of Ukrainian economy considering its peculiarities under the conditions of modern globalization challenges. The innovation and investment climate in the national economy, the mechanism of enterprise innovation activity stimulation, the role of human capital in ensuring economic growth and increasing the national economy competitiveness are analyzed. The monograph is for scientists, students and practicing economists.
- ДокументПріоритетні напрями розвитку національної економіки України в контексті глобалізаційних викликів(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, вид-во ФОП Іванченко І. С., 2018-05-23) Прокопенко, І. Ф.; Гончаров, Д. О.; Гура, А. О.; Гуцан, Т. Г.; Зеленько, О. О.; Мельникова, О. В.; Ночвіна, І. О.; Олійник, О. В.; Олійник, Ю. О.; Осьмірко, І. В.; Поплавський, М. В.; Прокопенко, І. А.; Радченко, Л. П.; Рядинська, І. А.; Сідельнікова, В. К.; Сідельнікова, І. В.; Соляр, В. В.; Синиця, Т. В.; Шиловцева, Н. В.У монографії досліджуються найбільш важливі напрями розвитку української економіки з урахуванням її особливостей в умовах сучасних глобалізаційних викликів. Аналізуються інноваційно-інвестиційний клімат в національній економіці, механізм стимулювання інноваційної діяльності підприємств, роль людського капіталу в забезпеченні економічного зростання та підвищення конкурентоспроможності національної економіки. Розраховано на науковців, студентів та фахівців-практиків. В монографии исследуются наиболее важные направления развития украинской экономики с учетом ее особенностей в условиях современных глобализационных вызовов. Анализируются инновационно-инвестиционный климат в национальной экономике, механизм стимулирования инновационной деятельности предприятий, роль человеческого капитала в обеспечении экономического роста и повышения конкурентоспособности национальной экономики. Рассчитано на научных работников, студентов и специалистов-практиков. The monograph explores the most important directions of development of Ukrainian economy considering its peculiarities under the conditions of modern globalization challenges. The innovation and investment climate in the national economy, the mechanism of enterprise innovation activity stimulation, the role of human capital in ensuring economic growth and increasing the national economy competitiveness are analyzed. The monograph is for scientists, students and practicing economists.
- ДокументПріоритетні напрями розвитку національної економіки України в контексті глобалізаційних викликів(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, вид-во ФОП Іванченко І. С., 2018-05-23) Прокопенко, І. Ф.; Гончаров, Д. О.; Гура, А. О.; Гуцан, Т. Г.; Зеленько, О. О.; Мельникова, О. В.; Ночвіна, І. О.; Олійник, О. В.; Олійник, Ю. О.; Осьмірко, І. В.; Поплавський, М. В.; Прокопенко, І. А.; Радченко, Л. П.; Рядинська, І. А.; Сідельнікова, В. К.; Сідельнікова, І. В.; Соляр, В. В.; Синиця, Т. В.; Шиловцева, Н. В.У монографії досліджуються найбільш важливі напрями розвитку української економіки з урахуванням її особливостей в умовах сучасних глобалізаційних викликів. Аналізуються інноваційно-інвестиційний клімат в національній економіці, механізм стимулювання інноваційної діяльності підприємств, роль людського капіталу в забезпеченні економічного зростання та підвищення конкурентоспроможності національної економіки. Розраховано на науковців, студентів та фахівців-практиків. В монографии исследуются наиболее важные направления развития украинской экономики с учетом ее особенностей в условиях современных глобализационных вызовов. Анализируются инновационно-инвестиционный климат в национальной экономике, механизм стимулирования инновационной деятельности предприятий, роль человеческого капитала в обеспечении экономического роста и повышения конкурентоспособности национальной экономики. Рассчитано на научных работников, студентов и специалистов-практиков. The monograph explores the most important directions of development of Ukrainian economy considering its peculiarities under the conditions of modern globalization challenges. The innovation and investment climate in the national economy, the mechanism of enterprise innovation activity stimulation, the role of human capital in ensuring economic growth and increasing the national economy competitiveness are analyzed. The monograph is for scientists, students and practicing economists.
- ДокументСпрямування роботи педагогічного колективу на результативність патріотичного виховання студентів(Харківський торговельно-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету, 2020-05-27) Гура, А. О.; Гуцан, Т. Г.У статті проаналізовано спрямування роботи педагогічного колективу на результативність патріотичного виховання студентів. Головною домінантою патріотичного виховання молоді є формування в особистості ціннісного ставлення до навколишньої діяльності та самої себе, активної за формою та моральної, за змістом, життєвої позиції. В статье проанализировано направление работы педагогического коллектива на результативность патриотического воспитания студентов. Главной доминантой патриотического воспитания молодежи является формирование у личности ценностного отношения к окружающей деятельности и самого себя, активной по форме и моральной, по содержанию, жизненной позиции. The article analyzes the direction of the pedagogical staff on the effectiveness of patriotic education of students. The main dominant of patriotic education of young people is the formation of the individual value attitude to the surrounding activities and himself, active in form and moral, in content, life position.
- ДокументСУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2016-06-01) Гура, А. О.Дослідження присвячені актуальним проблемам економічної освіти. Завданнями системи економічної освіти на всіх її щаблях є збагачення особистості такими знаннями, які необхідні для розуміння суті мікро - та макроекономічних процесів, а також для формування навичок і вмінь, які дозволили б приймати відповідальні та науково обґрунтовані рішення в процесі її життєдіяльності. В статті наведено цілий ряд важливих заходів щодо вдосконалення економічної освіти в Україні, для досягнення її світових стандартів. Исследования посвящены актуальным проблемам экономического образования. Задачами системы экономического образования на всех ее ступенях является обогащение личности такими знаниями, которые необходимы для понимания сути микро - и макроэкономических процессов, а также для формирования навыков и умений, которые позволили бы принимать ответственные и научно обоснованные решения в процессе ее жизнедеятельности. В статье приведен целый ряд важных мер по совершенствованию экономического образования в Украине и для достижения его мировых стандартов. Research is devoted to the topical problems of economic education. Tasks of the system of economic education at all levels is enrichment of personality such knowledge, which are necessary for understanding the micro - and macroeconomic processes as well as for the formation of skills and abilities that would make responsible and scientifically-based decisions in the process of its activity. The article presents a number of important measures to improve economic education in Ukraine and to achieve world standards.
- ДокументІнвестиційний клімат в економіці Україні: сучасний стан і напрями покращення(Харківський національний економічний університет, Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку НАН України; видавничий дім "Інжек", 2020) Зеленько, О. О.; Гуцан, Т. Г.; Гура, А. О.Метою статті є аналіз інвестиційного клімату в економіці України та можливих шляхів його покращення. З цією метою розглянуто складові інвестиційного клімату в економіці України: макроекономічні, мікроекономічні, правові, політичні, соціальні та фінансово-кредитні. На основі аналізу складових інвестиційного клімату зроблено висновок про те, що, незважаючи на наявність низки значних переваг, він, у цілому, є несприятливим для інвесторів. Такий стан справ значною мірою пов’язаний із економічною політикою, яка тривалий час проводилася в Україні. Запропоновано шляхи покращення інвестиційного клімату в економіці, які включають в себе: розробку та реалізацію структурно-інвестиційної політики (визначення довгострокових пріоритетів розвитку національної економіки та розробка дієвих заходів стимулювання); заходи бюджетно-податкової політики (зменшення кількості податків, спрощення їх адміністрування), монетарної політики (перехід до стимулюючої монетарної політики); зменшення бюрократичних процедур на шляху залучення інвестицій, боротьба з корупцією (повноцінний запуск роботи антикорупційних органів та організація їх ефективної співпраці); реформування судової системи, СБУ, поліції та ін. Звернуто увагу на боргову політику держави як фактор, що негативно впливає на інвестиційну привабливість національної економіки. Важливість інвестицій для розвитку економіки, фундаментальні зміни у світовій економіці на основі четвертої промислової революції роблять актуальними й у подальшому дослідження в динаміці складових інвестиційного клімату економіки України та аналіз заходів політики, спрямованих на його покращення. The article is aimed at analyzing the investment climate in Ukraine’s economy and possible ways to improve it. To this purpose, components of the investment climate in Ukrainian economy are considered as follows: macro-economic, micro-economic, legal, political, social, and financialcredit. On the basis of an analysis of the components of investment climate, it is concluded that, despite the presence of a number of significant advantages, it is generally unfavorable to investors. This state of affairs is largely related to the economic policy that has been effective in Ukraine for a long time. Ways to improve the investment climate in the economy are proposed, which include: development and implementation of a structural-investment policy (defining longterm priorities for development of the national economy and elaborating effective stimulation measures); budget-fiscal policy measures (reducing the number of taxes, simplifying their administration), monetary policy (transition to stimulative monetary policy); reducing bureaucratic procedures on the way to attracting investments, countering corruption (full start-up of anti-corruption bodies and organizing their efficient cooperation); reform of the judicial system, the SSU, the police, etc. Attention is drawn to the debt policy of the State as a factor that negatively affects the investment attractiveness of the national economy. The importance of investments for development of the economy, fundamental changes in the global economy in view of the fourth industrial revolution make relevant further research in the dynamics of the components of the investment climate of Ukraine’s economy and analysis of economic policies aimed at improving it.