Перегляд за Автор "Гудзь, А. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКорекція порушень навичок усного спілкування у молодших школярів із аутизмом(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Гудзь, А. В.У кваліфікаційній роботі розглядається питання корекції порушень навичок усного спілкування молодших школярів із аутизмом. Проаналізовано напрямки дискусійних поглядів і підходів у розв’язанні проблеми. Описано показники мовленнєвого розвитку у дітей з розладами аутистичного спектру цієї вікової категорії та сучасний стан досліджень проблеми формування й розвитку навичок усного спілкування. Проведено аналіз практики формування й розвитку навичок усного спілкування у молодших школярів з аутизмом і, відповідно, було систематизовано методичні підходи щодо корекції порушень. The qualifying work examines the issue of correcting violations of oral communication skills of primary schoolchildren with autism. The directions of scientific coordination of debat-able views and approaches in solving the problem are analysed. The indicators of speech de-velopment in children with autism spectrum disorders of this age category and the current state of research on the problem of oral communication skills formation and development are de-scribed. An analysis of the practice of oral communication skills in primary schoolchildren with autism formation and development was carried out, and methodical approaches to the cor-rection of violations were systematized accordingly.
- ДокументОсобливості розвитку мовлення у дітей із розладами аутистичного спектру(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-20) Гудзь, А. В.В статті розглянуто розвиток мовлення, який є важливим засобом комунікації та способом залучення дитини до соціального середовища, варто цілеспрямовано стимулювати його розвиток у дітей з аутизмом. Для цього необхідна вчасна та ефективна діагностика характеру порушень мовлення у дітей з аутизмом, налагодження емоційного контакту з дитиною та забезпечення оптимального мовленнєво-комунікативного середовища в умовах сім’ї та навчально-виховних, розвивально-корекційних закладах, у яких навчаються діти з аутизмом. The article deals with the development of speech, which is an important means of communication and a way involving the child in the social environment, should be purposefully stimulated its development in children with autism. This requires timely and effective diagnosis of the nature of speech disorders in children with autism, establishing emotional contact with the child and ensuring an optimal speech and communication environment in the family and educational, developmental and correctional institutions where children with autism study.