Перегляд за Автор "Гриценко, В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДО ПОНЯТТЯ МОВИ ВОРОЖНЕЧІ У СУЧАСНОМУ МОВОЗНАВСТВІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Гриценко, В.У статті проаналізовано «мову ворожнечі», що набула стрімкого розвитку із розвитком медіапростору та соціальних мереж. Слова ненависті із шаленою швидкістю розповсюджуються в інформаційному просторі, миттєво охоплюючи широку аудиторію. Зазначено, що «мова ворожнечі» має могутню руйнівну силу, створює небезпеку насильства і призводить до поляризації суспільства. Політична, соціальна та економічна дестабілізація сприяє її розповсюдженню. На сучасному етапі розвитку українського суспільства, в період війни та кризи людство більш, ніж коли-небудь, має зосередитись на пошуку способів виходу зі стану нестійкості, розробити стратегію боротьби з «мовою ворожнечі». The article analyzes the "language of enmity", which has developed rapidly with the development of media space and social networks. Hateful words spread at breakneck speed in the information space, instantly reaching a wide audience. It is noted that "hate speech" has a powerful destructive power, creates the danger of violence and leads to the polarization of society. Political, social and economic destabilization contributes to its spread. At the current stage of the development of Ukrainian society, during the period of war and crisis, humanity should focus more than ever on finding ways out of the state of instability, develop a strategy to combat "hate speech".
- ДокументМЕТАФОРА В ОБРАЗНОМУ МОДЕЛЮВАННІ СВІТУ (НА МОВНОМУ МАТЕРІАЛІ КОСМЕТОЛОГІЧНОГО ДИСКУРСУ)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Гриценко, В.У статті розглядається роль метафори в косметологічному дискурсі. Поява когнітивної метафори в різних сферах професійного спілкування, а саме в косметології, пояснюється її універсальністю, здатністю виступати безмежним джерелом пізнання світу. У роботі аналізуються приклади когнітивної метафори у сфері косметології, а також особливості функціонування метафори в косметологічному рекламному просторі. The article examines the role of metaphor in cosmetology discourse. The emergence of cognitive metaphor in various spheres of professional communication, cosmetology in particular, is explained by its universality, ability to act as an unlimited source of knowledge. The paper analyses examples of cognitive metaphor in the field of cosmetology, as well as the peculiarities of metaphor functioning in cosmetic advertising space.