Перегляд за Автор "Гречаник, О."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМетодичні рекомендації для вступників другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 073 "Менеджмент"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Гречаник, О.; Мармаза, О.; Темченко, О.; Хлєбнікова, Т.Це видання допоможе абітурієнтам підготуватися до складання фахового вступного випробування зі спеціальності 073 «Менеджмент». Подано програму вступного випробування, у якій зазначено знання й уміння, що мають продемонструвати абітурієнти, зміст тем, процедуру вступного випробування, критерії оцінювання. Науково-педагогічними працівниками підготовлено орієнтовні відповіді на питання екзаменаційних білетів. This publication will help applicants to prepare for the professional entrance examination in the specialty 073 "Management". The program of entrance test, which indicates the knowledge and skills that should to be demonstrated by applicants, the content of the topics, the procedure of the entrance test, evaluation criteria. Scientific and pedagogical workers have prepared approximate answers to the questions of the examination tickets.
- ДокументМОНІТОРИНГ ПРОФЕСІЙНИХ ДОСЯГНЕНЬ ГРУПИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗА ОСВІТНІМИ ПРОГРАМАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 073 «МЕНЕДЖМЕНТ»(International Science Group, 2022-11-01) Гречаник, О.У публікації проаналізовано моніторинг професійних досягнень групи забезпечення освітніх програм у Харківському національному педагогічному університеті імені Г. С. Сковороди за другим (магістерським) рівнем вищої освіти зі спеціальності 073 «Менеджмент»: «Управління закладом освіти», «Менеджмент організацій і адміністрування». Окреслено проблеми, що потребують подальшого розв’язання. The publication analyses the monitoring of professional achievements of the educational programme support group at H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University at the second (master's) level of higher education in the speciality 073 "Management": "Management of an educational institution", "Management of organisations and administration". Management of Educational Institutions, Management of Organisations and Administration. The problems that need further solution are outlined.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Попова, О.; Гречаник, О.; Григораш, О.У тезах схарактеризовано поняття «інновації в освіті», виходячи з аналізу походження терміна «інновація» та її тлумачень різними авторами. The thesis characterizes the concept of "innovation in education", based on the analysis of the origin of the term "innovation" and its interpretation by various authors.
- ДокументУДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ(International Science Group, 2023-01-10) Гречаник, О.; Біловол, О.У публікації розглянуто комунікаційну діяльність керівника закладу освіти. Основною функцією керівника закладу освіти є управлінська – співвідношення між системою, яка управляє, і об’єктом, яким управляють. Зазначено, що керівник та особливості його діяльності є підґрунтям розвитку комунікаційної діяльності, що означає сукупність комунікативних стратегій (мотиваційний компонент) і засобів (знань, умінь, навичок), які застосовують у конкретній ситуації міжособистісного, групового та публічного спілкування з метою реалізації основних його функцій (повідомлення інформації, сприймання й оцінювання, організації взаємодії та впливу), зумовлена попереднім досвідом взаємодії з іншими людьми, рівнем розвитку здібностей, індивідуальними рисами особистості. The publication deals with the communication activities of the head of an educational institution. The main function of the head of an educational institution is managerial - the relationship between the system that manages and the object that is managed. It is noted that the head and the peculiarities of his/her activity are the basis for the development of communication activity, which means a set of communication strategies (motivational component) and means (knowledge, skills, abilities) used in a particular situation of interpersonal, group and public communication with a view to implementing its main functions (communication of information, perception and evaluation, organisation of interaction and influence), due to the previous experience of interaction with other people, the level of development of abilities, and individual personality traits.
- ДокументУправління системою забезпечення якості освіти й освітньої діяльності в закладі вищої освіти(Іnternational Science Group, 2023) Гречаник, О.; Плахтєєва, В.У публікації досліджено управління системою забезпечення якості освіти й освітньої діяльності в закладі вищої освіти. Уточнено суть ключових понять дослідження: «якість освіти», «якість освітньої діяльності ЗВО». Установлено, що особливості внутрішньої системи забезпечення якості освіти й управління нею в базовому ЗВО обумовлені внутрішньою культурою вишу, його місією, візією, традиціями, відповідною політикою якості й регламентовані нормативними документами Університету. Розроблено комплексно-цільову програму з удосконалення управління системою якості освіти й освітньої діяльності, яка розрахована на 5 років і має такі структурні компоненти, як мета, стратегічні напрями, очікувані результати, терміни, виконавці, план реалізації стратегічних завдань за п’ятьма напрямами. Доведено результативність упровадження комплексно-цільової програми за проміжними даними, отриманими після трьох років її реалізації. The publication examines the management of the system of quality assurance of education and educational activities in a higher education institution. The essence of the key concepts of the study is clarified: "quality of education", "quality of educational activity of a higher education institution". It is established that the peculiarities of the internal system of quality assurance and management of education in a basic higher education institution are determined by the internal culture of the university, its mission, vision, traditions, relevant quality policy and are regulated by the university's regulatory documents. A comprehensive and targeted programme for improving the management of the quality system of education and educational activities has been developed, which is designed for 5 years and has such structural components as the goal, strategic directions, expected results, deadlines, executors, and a plan for implementing strategic tasks in five areas. The author proves the effectiveness of the implementation of the comprehensive targeted programme based on interim data obtained after three years of its implementation.