Перегляд за Автор "Го, Жуй"
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИЗНАЧЕННЯ СУТІ ПОНЯТТЯ «ЕТНОМИСТЕЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ» В КИТАЙСЬКІЙ НАУКОВІЙ ДУМЦІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Го, ЖуйУ статті досліджується сутність поняття «етномистецька компетентність» в китайській науковій думці. Автор описує різні підходи до визначення цього поняття, а також аналізує його ключові характеристики. The article examines the essence of the concept of "ethno-artistic competence" in Chinese scientific thought. The author describes various approaches to defining this concept, and also analyzes its key characteristics.
- ДокументЕТНОМИСТЕЦЬКА КОМПЕТЕНТНОСТЬ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-07) Го, ЖуйСтаття присвячена дослідженню актуальної проблеми формування етномистецької компетентності майбутніх викладачів музичного мистецтва. Проведено аналіз науково-теоретичної літератури. Зокрема, в статті визначено сутність дефініцій «компетентність», «етномистецька компетентність». The article is dedicated to the recent topical problem and the formation of ethnomistical competence of future performances of musical art. An analysis of scientific and theoretical literature was carried out. Zokrema, in the article, the meaning of the definitions of "competence", "ethnomistic competence" is indicated.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕТНОМИСТЕЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В УНІВЕРСИТЕТАХ КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Го, ЖуйУ статті досліджено проблему формування етномистецької компетентності майбутніх викладачів музичного мистецтва в університетах КНР. Формування етномистецької компетентності майбутніх викладачів музичного мистецтва в університетах КНР є важливою умовою збереження й популяризації етнічних музичних традицій країни. Створення відповідних організаційно-педагогічних умов дозволить підготувати кваліфікованих фахівців, які зможуть не лише навчати студентів музиці, але й виховувати в них повагу до національної культурної спадщини. The article examines the problem of formation of ethno-artistic competence of future teachers of musical art in universities of the People's Republic of China. The formation of ethno-artistic competence of future music teachers in the universities of the People's Republic of China is an important condition for the preservation and popularization of the country's ethnic musical traditions. The creation of appropriate organizational and pedagogical conditions will allow to prepare qualified specialists who will be able not only to teach music to students, but also to instill in them respect for the national cultural heritage.
- ДокументШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЕТНОМИСТЕЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В УНІВЕРСИТЕТАХ КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Го, ЖуйУ статті проаналізовано формування етномистецької компетентності у майбутніх викладачів музичного мистецтва в університетах КНР, що є важливим аспектом підготовки висококваліфікованих фахівців. Етномистецька компетентність передбачає знання культурних традицій, уміння працювати з традиційними мистецькими формами та інтеграцію цих елементів у педагогічний процес. Це важливо для збереження культурної спадщини та її передачі наступним поколінням. Зазначено, що формування етномистецької компетентності майбутніх викладачів музичного мистецтва в університетах КНР є комплексним і багатогранним процесом. Інтеграція традиційного мистецтва в навчальні програми, активна практична діяльність, міжкультурні обміни, використання сучасних освітніх технологій та розвиток дослідницьких навичок сприяють підготовці фахівців, які здатні зберігати і розвивати культурну спадщину, а також адаптуватися до сучасних вимог у сфері мистецької освіти. The article analyzes the formation of ethno-artistic competence in future teachers of music at universities in the PRC, which is an important aspect of training highly qualified specialists. Ethno-artistic competence involves knowledge of cultural traditions, the ability to work with traditional art forms and the integration of these elements into the pedagogical process. This is important for the preservation of cultural heritage and its transmission to future generations. It is noted that the formation of ethno-artistic competence of future teachers of music at universities in the PRC is a complex and multifaceted process. The integration of traditional art into curricula, active practical activities, intercultural exchanges, the use of modern educational technologies and the development of research skills contribute to the training of specialists who are able to preserve and develop cultural heritage, as well as adapt to modern requirements in the field of art education.