Перегляд за Автор "Горбунова, Т. М."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ МОТОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ ІІ РІВНЯ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Горбунова, Т. М.У статті розглянуто моторний розвиток дітей середнього дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІ рівня. Зауважено, що у дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення спостерігаються різні рівні сформованості психомоторики, що характеризуються варіативністю та якісною неоднорідністю проявів. Отже, логопедичний вплив повинен здійснюватися диференційовано з урахуванням механізмів виявлених проблем та структури мовленнєвого порушення. Враховуючи особливості моторної сфери зазначено, що особливу увагу необхідно спрямувати на розвиток статичної та динамічної координації, узгодження рухів та розвитку просторового орієнтування. Змістовна складова рухового акту не повинна залишитись поза увагою, оскільки формування рухової складової завжди детермінує з мовленнєвим розвитком. The article examines the motor development of children of middle preschool age with general speech underdevelopment of the II level. It was noted that preschoolers with general underdevelopment of speech have different levels of psychomotor development, which are characterized by variability and qualitative heterogeneity of manifestations. Therefore, logopedic influence should be carried out in a differentiated way, taking into account the mechanisms of the identified problems and the structure of the speech disorder. Taking into account the peculiarities of the motor sphere, it is indicated that special attention should be directed to the development of static and dynamic coordination, coordination of movements and the development of spatial orientation. The content component of the motor act should not be neglected, since the formation of the motor component always determines speech development. , ,
- ДокументВПЛИВ ПРОДУКТИВНИХ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ НА ФОРМУВАННЯ МОТОРНОГО ПРАКСИСУ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Горбунова, Т. М.У публікації розглянуто вплив продуктивних видів діяльності на формування моторного праксису у дітей із загальним недорозвиненням мовлення. В роботі з дітьми дошкільного віку із порушеннями мовлення педагог повинен мати знання про сутність, особливості, види та керівництво продуктивною діяльністю дошкільників: ігровою, художньою, до якої відноситься зображувальна і театралізована, працею дітей (самообслуговування, господарсько-побутова, праця в природі та художня), дослідницькою діяльністю та вміння оцінити особливості моторної сфери дитини. The publication considers the influence of productive activities on the formation of motor praxis in children with generalised underdevelopment of speech. In working with preschool children with speech disorders, the teacher should have knowledge of the essence features, types and management of preschoolers' productive activities: play, artistic, which includes visual and theatrical, children's work (self-service, household, nature and artistic), research activities and the ability to assess the peculiarities of the child's motor sphere.
- ДокументФормування моторного праксису у дітей середнього дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІ рівня в процесі продуктивної діяльності(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Горбунова, Т. М.Випускна кваліфікаційна робота присвячена питанням рухового розвитку дітей середнього дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІ рівня. На підставі аналізу наукових джерел схарактеризовано зміст та особливості організації корекційно-розвиткової роботи спрямованої на формування моторного праксису. Зроблено акцент на використанні методів продуктивної діяльності в роботі з дітьми середнього дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІ рівня. The graduation qualification work is devoted to the issues of motor development in middle preschool age children with Level II general speech underdevelopment. Based on the analysis of scientific sources, the content and peculiarities of the organization of corrective-developmental work aimed at forming motor praxis are characterized. The emphasis is on the use of productive activity methods in working with middle preschool age children with Level II general speech underdevelopment.