Перегляд за Автор "Гончаренко, М. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ТА ЇХ АКТУАЛЬНІСТЬ ДЛЯ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ(Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, 2023-09-27) Гончаренко, М. В.У публікації проаналізовано актуальність педагогічних ідей В. О. Сухомлинського, який присвятив своє життя освіті і розвитку дітей. Він був вчителем, директором школи, до якого ставилися з повагою та любов’ю. Педагог відомий своїм глибоким підходом до виховання дітей. Його увага була сконцентрована на гармонійному розвитку особистості, вихованні моральних цінностей, індивідуальному підході до кожної дитини, і розвитку дитячого творчого потенціалу. Зазначено, що його ідеї актуальні навіть зараз, в часи дистанційного та змішаного навчання. В. О. Сухомлинський стверджував, що педагог має досконало знати внутрішній світ свого учня, його переживання, його мотивацію. Батьки мають брати значну участь в процесі виховання дітей, адже дитячий егоїзм, жорстокість, хамство та інші негативні якості породжуються вадами сімейного виховання. The publication analyzes the relevance of the pedagogical ideas of V. O. Sukhomlynskyi, who devoted his life to the education and development of children. He was a teacher, a school principal, who was treated with respect and love. The teacher is known for his deep approach to raising children. His attention was focused on the harmonious development of the personality, the education of moral values, an individual approach to each child, and the development children's creative potential. It is noted that his ideas are relevant even now, in the times of distance and mixed education. V. O. Sukhomlynskyi claimed that a teacher should know the inner world of his student perfectly, his experiences, his motivation. Parents should take a significant part in the process of raising children, because children's selfishness, cruelty, rudeness and other negative qualities are caused by defects in family upbringing.
- ДокументПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Гончаренко, М. В.У публікації проаналізовано організацію дистанційного навчання. Це важливий процес, який є недооціненим, не розробленим у науково-методичному плані. Дистанційне навчання має свої особливості в період карантину та воєнних дій. Усвідомлення педагогічною спільнотою значення дистанційного навчання, урахування особливостей, створення умов для його організації сприяє забезпеченню його ефективності. The publication analyses the organisation of distance learning. This is an important process that is underestimated and not developed in scientific and methodological terms. Distance learning has its own peculiarities during quarantine and military operations. Awareness of the importance of distance learning by the teaching community, taking into account its peculiarities, and creating conditions for its organisation will help ensure its effectiveness.
- ДокументІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ФАКУЛЬТЕТУ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ В. Н. КАРАЗІНА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Гончаренко, М. В.Розглянуто історичну ретроспективу наукової діяльності факультету математики та інформатики університету імені В. Н. Каразіна. За час існування на факультеті змінювались назви кафедр, їх кількість, змінювався викладацький склад колективу та їх підхід, але незмінними завжди залишалися традиції. The historical retrospective of the scientific activity of the Faculty of Mathematics and Informatics of V. N. Karazin University is considered. During the faculty's existence, the names of the departments, their number, the teaching staff and their approach changed, but the traditions always remained unchanged.