Перегляд за Автор "Глейзер, Н. В."
Зараз показано 1 - 8 з 8
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументSOFT SKILLS СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Глейзер, Н. В.; Говорова, Т. С.; Слинченко, В. І.Наведено визначення м’яких навичок, що надаються у вітчизняній та зарубіжній літературі; сформульовано класифікацію soft skills за чотирма основними напрямами; проведено аналіз soft skills, необхідних для сучасного педагога у відповідності до наведеної класифікації.The different definitions of term «soft skills» was reviewed. Classification of soft skills competences was formulated in a four basics categories: communication skills, leaderships skills, self-management skills, effective thinking skills. It was analyzed, what competences is important for effective work and professional growth of modern teacher.
- ДокументВИВЧЕННЯ МЕХАНІКИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Глейзер, Н. В.; Ларіна, Л. О.; Астахова, Г. О.В тезах розглянуто особливості вивчення розділу «Механіка» під час дистанційного навчання в класах інклюзивної освіти. Висвітлено особливості проведення навчальних експериментів та лабораторних робіт з механіки для дітей з особливими освітніми потребами. The peculiarities of studying the “Mechanics” section during distance learning in classes of inclusive education are discussed. Features of educational experiments and laboratory work on mechanics for children with special educational needs are considered.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ЛАБОРАТОРІЙ НА УРОКАХ ФІЗИКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Вініченко, О. А.; Глейзер, Н. В.У тезах розглянуто основні положення використання віртуальних лабораторій в умовах дистанційного навчання на уроках фізики. Подано підходи до визначення суті поняття «дистанційне навчання». Розглянуто необхідність використання цифрових технологій в освітньому процесі. Theses consider the leading provisions of the use of virtual laboratories in the conditions of distance learning in physics classes. Approaches to defining the essence of the concept of «distance learning» are presented. The necessity of using digital technologies in the educational process is considered.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОГО ВІДДІЛЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Глейзер, Н. В.; Сергєєв, В. М.; Ставицька, О. В.; Заніборщ, Я. Є.Розглянуто деякі особливості навчального процесу студентів – заочників, проаналізовані переваги проблемного навчання як засобу підвищення рівня уваги до теми, що вивчається.Some features of the educational process of part-time students are considered, the advantages of problem-based learning as a means of increasing the level of attention to the topic being studied are analyzed.
- ДокументЕЛЕКТРОННІ ТЕХНОЛОГІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ МЕХАНІКИ У ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Глейзер, Н. В.; Астахова, Г. О.; Ларіна, Л. О.Використання електронних технологій у науковій, практичній та теоретичній сфері вивчення механіки. Застосування інновацій на уроках фізики. Розглядається питання сучасного стану освіти в Україні, підвищення ефективності при вивченні та пропонується технологічна модель застосування електронних технологій при вивченні механіки у закладах середньої освіти. Using of electronic technologies in the scientific, practical and theoretical aspects of study mechanics is considered. The use of interactive technologies as a method of increasing the effectiveness of the educational process is proposed.
- ДокументМетодичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни "Методика навчання фізики в школі" Розділ "Молекулярна фізика та термодинаміка"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Масич, В. В.; Сергєєв, В. М.; Глейзер, Н. В.; Юрченко, О. В.Методичні вказівки щодо виконання лабораторно-практичних робіт з дисципліни «Методика навчання фізики в школі» розділ «Молекулярна фізика та термодинаміка» є складовою частиною НМК з фізики й призначені для підготовки педагогічних працівників. Запропоновані методичні вказівки щодо виконання лабораторних робіт з дисципліни «Методика навчання фізики в школі» розділу «Молекулярна фізика та термодинаміка» дозволяють забезпечити: організацію виконання учнями лабораторних робіт, передбачених програмою з методики навчання фізики, формування та закріплення навичок роботи з лабораторним обладнанням, організацію визначення похибки й числової обробки результатів лабораторного експерименту, формування навичок самостійної роботи студентів з довідковою літературою, розвиток уважності й акуратності при виконанні лабораторних робіт, формування професійних компетентностей здобувачів освіти. Methodical instructions for the implementation of laboratory and practical work on discipline "Methods of teaching physics at school" section "Molecular physics and thermodynamics" is an integral part of the NMC in physics and is intended for the training of teachers. The proposed guidelines for laboratory work in the discipline "Methods of teaching physics at school" of the section "Molecular physics and thermodynamics" allow to provide: organization of students of laboratory work provided by the program of teaching methods physics, the formation and consolidation of skills in working with laboratory equipment, organization of error determination and numerical processing the results of the laboratory experiment, the formation of skills of independent students' work with reference literature, the development of attentiveness and accuracy in the performance of laboratory work, the formation of professional competencies of students.
- ДокументМетодичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни «Методика навчання фізики в школі», розділ «Молекулярна фізика та термодинаміка»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Масич, В. В.; Сергєєв, В. М.; Глейзер, Н. В.; Юрченко, О. В.Методичні вказівки щодо виконання лабораторно-практичних робіт з дисципліни «Методика навчання фізики в школі» розділ «Молекулярна фізика та термодинаміка» є складовою частиною НМК з фізики й призначені для підготовки педагогічних працівників. Запропоновані методичні вказівки щодо виконання лабораторних робіт з дисципліни «Методика навчання фізики в школі» розділу «Молекулярна фізика та термодинаміка» дозволяють забезпечити: організацію виконання учнями лабораторних робіт, передбачених програмою з методики навчання фізики, формування та закріплення навичок роботи з лабораторним обладнанням, організацію визначення похибки й числової обробки результатів лабораторного експерименту, формування навичок самостійної роботи студентів з довідковою літературою, розвиток уважності й акуратності при виконанні лабораторних робіт, формування професійних компетентностей здобувачів освіти. Процес виконання лабораторних робіт побудовано за класичною схемою і включає в себе теоретичну підготовку, ознайомлення з приладами та матеріалами, порядок виконання роботи й вимірювань, числову обробку результатів лабораторного експерименту та контрольні питання для обговорення виконаної роботи. Guidelines for the implementation of laboratory and practical work on the discipline "Methods of teaching physics at school" section "Molecular physics and thermodynamics" are an integral part of the NMC in physics and are intended for the training of teachers. The proposed methodological guidelines for the implementation of laboratory work on the discipline "Methods of teaching physics at school" of the section "Molecular physics and thermodynamics" make it possible to provide: organization of laboratory work by students, provided for by the program on the methodology of teaching physics, the formation and consolidation of work skills of error and numerical processing of laboratory results experiment, the formation of skills for independent work of students with reference literature, the development of attentiveness and accuracy in the performance of laboratory work, the formation of professional competencies of applicants for education. The process of performing laboratory work is built according to the classical scheme and includes theoretical training, familiarization with instruments and materials, the procedure for performing work and measurements, numerical processing of the results of a laboratory experiment and control questions for discussing the work performed.
- ДокументРОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ УЧНІВ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ОКУЛЯРІВ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ ТА ЦИФРОВИХ ДОДАТКІВ «BOOKVAR» НА ФАКУЛЬТАТИВНИХ ЗАНЯТТЯХ З ФІЗИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Глейзер, Н. В.; Сальниченко, І. О.Дослідницьку роботу присвячено розвитку пізнавального інтересу учнів на факультативних заняттях ЗЗСО, шляхом вико- ристання окулярів віртуальної реальності та цифрових додатків «BookVar». Досліджено основні теоретичні відомості про проблеми розвитку пізнавального інтересу учнів. Теоретично обґрунтовано поняття «інтерес», «пізнавальний інтерес». Проведено експериментальне дослідження про використання використання окулярів віртуальної реаль- ності та цифрових додатків «BookVar» з метою формування пізнавального інтересу учнів. The research work is devoted to the development of students’ cognitive interest in optional classes of ZSSO, through the use of virtual reality glasses and digital applications «BookVar». The basic theoretical information about the problems of development of students’ cognitive interest is studied. The concept of «interest», «cognitive interest» is theoretically substantiated. An experimental study on the use of virtual reality glasses and digital applications «BookVar» in order to form the cognitive interest of students.