Перегляд за Автор "Глейзер, Н."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАВТОНОМІЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЯК ПІДҐРУНТЯ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Глейзер, Н.; Пічка, Л.Метою дослідження є обґрунтування ролі автономії сучасного закладу освіти в контексті розвитку інноваційності освітнього простору. За результатами дослідження доведено важливість впровадження принципу автономії та його взаємозв’язок з інноваційною складовою освітнього простору. Запропоновано блоки моделі впровадження автономії закладу освіти як підґрунтя інноваційності освітнього простору. The aim of the study is to substantiate the role of autonomy of a modern educational institution in the context of development of innovation in the educational space. The study proves the importance of implementing the principle of autonomy and its relationship with the innovative component of the educational space. The blocks of the model for implementing the autonomy of an educational institution as the basis for the innovation of the educational space are proposed.
- ДокументФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Глейзер, Н.; Вініченко, О.У тезах розглянуто провідні методики підвищення пізнавальної активності учнів на уроках фізики. Подано підходи до визначення суті поняття «пізнавальна активність». Розглянуто необхідність використання цифрових технологій в освітньому процесі. Theses examine the leading methods of increasing students' cognitive activity in physics lessons. Approaches to defining the essence of the concept of "cognitive activity" are presented. The necessity of using digital technologies in the educational process is considered.