Перегляд за Автор "Гевеленко, Г. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТА КОРЕКЦІЙНО-ВИХОВНА РОБОТА З ДІТЬМИ З ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Гевеленко, Г. В.У публікації досліджено затримку психічного розвитку дітей, яка характеризується недостатнім рівнем розвитку моторики, мови,уваги, пам'яті, мислення, регуляції та саморегуляції поведінки, примітивністю та нестійкістю емоцій, поганою успішністю у шкільництві. Діти з розумовою відсталістю потребують спеціально організованого корекційно-розвивального навчання та медичної підтримки. The publication examines mental retardation in children, which is characterised by an insufficient level of motor development, speech, attention, memory, thinking, regulation and self-regulation of behaviour, primitiveness and instability of emotions, and poor school performance. Children with mental retardation need specially organised correctional and developmental education and medical support.
- ДокументПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗПР ДРУГОГО РІВНЯ ПІДТРИМКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Гевеленко, Г. В.У кваліфікаційній роботі досліджено психолого-педагогічний супровід дітей молодшого шкільного віку із ЗПР в умовах інклюзивного навчання. Сьогодні одним із найважливіших явищ сучасної спеціальної освіти є рух за інклюзивну освіту. Інклюзія має серйозний вплив для політики досліджень і практики, починаючи від простого залучення учнів з особливими освітніми потребами (ООП) до звичайних класів і закінчуючи трансформацією філософії, цінностей і практики всієї системи освіти. Наша педагогічна парадигма в роботі з дітьми з ООП спрямована на розвиток інклюзивного навчання як засобу досягнення соціальної справедливості на користь учнів з психофізичними порушеннями. Основною метою психологічного супроводу дітей із затримкою психічного розвитку є їхня соціалізація та підготовка до самостійного життя. Крім того, такий супровід передбачає створення комфортних умов для ефективного психічного розвитку, проведення діагностики, психокорекції та консультування, а також надання психологічної допомоги батькам таких дітей. В роботі визначено особливості психолого-педагогічного супроводу дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивного навчання. The qualification work investigates the psychological and pedagogical support of primary school children with ASD in inclusive education. Today, one of the most important phenomena in modern special education is the movement for inclusive education. Inclusion has major implications for research and practice, ranging from the simple inclusion of students with special educational needs (SEN) in mainstream classrooms to the transformation of the philosophy, values and practices of the entire education system. Our pedagogical paradigm in working with children with special educational needs is aimed at developing inclusive education as a means of achieving social justice in favour of students with psychophysical disabilities. The main goal of psychological support for children with mental retardation is their socialisation and preparation for independent living. In addition, such support involves the creation of comfortable conditions for effective mental development, diagnostics, psychocorrection and counselling, as well as providing psychological assistance to the parents of such children. The paper identifies the peculiarities of psychological and pedagogical support for primary school children with mental retardation in inclusive education.
- ДокументПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗПР ДРУГОГО РІВНЯ ПІДТРИМКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Гевеленко, Г. В.У публікації досліджено психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в навчально-виховних закладах. Зазначено, що інклюзивна освіта має бути орієнтована на потреби всіх учнів, включаючи дітей зі затримкою психічного розвитку другого рівня підтримки. Забезпечення психолого-педагогічного супроводу у навчанні та взаємодії з оточуючими є важливою складовою інклюзивної освіти та допоможе кожній дитині розвиватись на своєму рівні та досягати успіхів у навчанні та житті. The publication examines the psychological and pedagogical support of children with special educational needs in educational institutions. It is noted that inclusive education should be focused on the needs of all students, including children with mental retardation of the second level of support. Providing psychological and pedagogical support in learning and interaction with others is important a component of inclusive education and will help each child develop at their own level and achieve success in learning and life.