Перегляд за Автор "Галяс, А."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗолотий перетин(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Галяс, А.; Рой, О.; Сіра, І.В статті розглянуто золотий переріз, який широко застосовується у природі та у математичних науках, наприклад, як: золотий прямокутник, спіраль Архімеда і інші випадки. Також такий принцип активно використовується у комп‘ютерній техніці та назиається «золотою комп‘ютеризацією». The article considers the golden section, which is widely used in nature and in mathematical sciences, for example, as: the golden rectangle, the spiral of Archimedes and other cases. Also, this principle is actively used in computer technology and is called "golden computerization".
- ДокументМОДЕЛЬ ТЬЮТОРА У ЗМІШАНОМУ НАВЧАННІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Галяс, А.; Скидан, Р.У статті розглянуто суть змішаного навчання та тьютора у навчанні. Подано та схарактеризовані чотири види тьютора та їх роль у змішаному навчанні. The theses consider the essence of blended learning and the tutor in learning. Four types of tutors and their role in blended learning are presented and characterized.
- ДокументРОЗВИТОК ПОНЯТТЯ «ЛОГАРИФМ»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Сіра, І.; Галяс, А.; Рой, О.У роботі розглянуто питання історії та розвитку поняття логарифма, згадано вчених, які досліджували логарифми. The thesis considers the history and development of the concept of logarithm, mentions scientists who studied logarithms.
- ДокументРОЗВИТОК ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ НУШ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-10) Галяс, А.; Рой, О.У публікації розглянуто розвиток творчої компетентності на уроках математики в умовах Нової української школи. Концепція Нової української школи (НУШ) – це освіта нових сенсів. Головна ідея НУШ – компетентнісне навчання. Зазначено, що головним завданням вчителів є організація навчальної діяльності таким чином, щоб учні мали змогу засвоїти знання за умов пошуководослідницької діяльності, набуваючи навичок творчої компетентності на уроках математики. The publication examines the development of creative competence in mathematics lessons in the conditions of the New Ukrainian School. The concept of the New Ukrainian School (NUS) is the education of new meanings. The main idea of NUS is competence training. It is noted that the main task of teachers is the organization of educational activities in such a way that students have the opportunity to acquire knowledge under the conditions of search and research activities, acquiring the skills of creative competence in mathematics lessons.
- ДокументРІЗНІ ТИПИ ПРИКЛАДНИХ ЗАДАЧ, ПРИЗНАЧЕНИХ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ПОХІДНОЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Штонда, О.; Галяс, А.; Рой, О.У тезах розглянуто термін «похідної» та її фізичний зміст. Наведено різні типи прикладних задач для вивчення похідної та їх застосування в курсі алгебри і початків аналізу. The thesis considers the term «derivative» and its physical content. Different types of applied tasks are given to study the derivative and their application in the course of algebra and the beginnings of analysis.