Перегляд за Автор "Галушко, С. М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРоль сімейно-родинної прив’язаності у становленні особистості молодшого школяра(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Діса плюс, 2019-10-26) Галушко, С. М.Висвітлено, що в процесі становлення особистості дитини провідна роль належить сім’ї, як першому інституту соціалізації. Унікальність сім’ї, як педагогічного середовища полягає в тому, що в ній можливо створювати глибокі емоційні зв’язки (прив’язаність); сприяти розвитку культури, вихованості, духовності. Сім’я, на думку багатьох вчених, може бути фактором, що впливає на успішність соціальної адаптації зростаючої особистості, так є і однією з причин її соціальної дезадаптації. Освещено, что в процессе становления личности ребенка ведущая роль принадлежит семье, как первому института социализации. Уникальность семьи, как педагогической среды заключается в том, что в ней возможно создавать глубокие эмоциональные связи (привязанность) содействовать развитию культуры, воспитанности, духовности. Семья, по мнению многих ученых, может быть фактором, влияющим на успешность социальной адаптации растущей личности, так есть и одной из причин ее социальной дезадаптации. It is highlighted that in the process of formation of the child's personality the leading role belongs to the family as the first institution of socialization. The uniqueness of the family as a pedagogical environment lies in the fact that it is possible to create deep emotional bonds (affection) to promote the development of culture, upbringing, spirituality. The family, according to many scholars, can be a factor influencing the successful social adaptation of a growing person, and is one of the causes of social maladjustment.
- ДокументТермінологічний аналіз поняття "прив’язаність" як соціально-психологічної категорії(Харківський національний університет імені Г. С. Сковороди, Діса плюс, 2018-10-27) Підчасов, Є. В.; Галушко, С. М.У статті порушено тему термінологічного аналізу поняття «прив’язаність» як соціально-психологічної категорії. Прив’язаність включає в себе афективний, когнітивний і поведінковий компоненти, і визначається, як базова соціальна установка, що формується у перших стосунках і є першим етапом соціалізації дитини та впливає на подальший розвиток цього процесу. Тобто образ матері (або особи, яка її заміщує), що інтеріоризується, створює внутрішній ресурс і додаткову стійкість у подальшій соціальній адаптації. В статье затронута тема терминологического анализа понятия «привязанность» как социально-психологической категории. Привязанность включает в себя аффективный, когнитивный и поведенческий компоненты, и определяется как базовая социальная установка, которая формируется в первых отношениях и является первым этапом социализации ребенка и влияет на дальнейшее развитие этого процесса. То есть интериоризирующийся образ матери (или замещающего ее лица) создает внутренний ресурс и дополнительную устойчивость в дальнейшей социальной адаптации. The article touches upon the topic of terminological analysis of the concept of "attachment" as a socio-psychological category. Attachment includes affective, cognitive and behavioural components, and is defined as a basic social attitude that is formed in the first relationship and is the first stage of the child's socialisation and influences the further development of this process. That is, the interiorising image of the mother (or her surrogate) creates an internal resource and additional resilience in further social adjustment.