Перегляд за Автор "Галкіна, Л. О."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНІЙ РОБОТІ З ДОШКІЛЬНИКАМИ ІЗ ЗНМ ІІІ РІВНЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Галкіна, Л. О.У статті розглянуто використання дидактичних ігор у лексико-граматичній роботі з дошкільниками із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня. Загальне недорозвинення мовлення (ЗНМ) - це комплексне порушення мовленнєвого розвитку, яке характеризується недорозвиненням всіх компонентів мовленнєвої системи (фонетико-фонематичного, лексичного, граматичного, зв’язного мовлення) у дітей з нормальним слухом та інтелектом. Зазначено, що дидактичні ігри є досить важливим інструментом у логопедичній практиці для розвитку мовлення у дошкільників із ЗНМ III рівня, адже дидактичні ігри можуть бути визначені саме як освітні завдання, які виконуються у формі ігрових процесів з метою покращення мовленнєвих навичок дитини. Вони повинні бути цікавими та захоплюючими, адаптованими до індивідуальних особливостей дітей. Для досягнення успішних результатів у корекції мовлення, важливо включати батьків у цей процес. The article examines the use of didactic games in lexical and grammatical work with preschoolers with general underdevelopment of speech of the III level. General underdevelopment of speech (GLD) is a complex speech development disorder characterized by underdevelopment of all components of the speech system (phonetic-phonemic, lexical, grammatical, coherent speech) in children with normal hearing and intelligence. It is noted that didactic games are a rather important tool in speech therapy practice for the development of speech in preschoolers with level III SEN, because didactic games can be defined precisely as educational tasks that are performed in the form of game processes with the aim of improving the child's speech skills. They should be interesting and exciting, adapted to the individual characteristics of children. In order to achieve successful results in speech correction, it is important to include parents in this process.