Перегляд за Автор "Гаврілова, Л. Г."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПерспективні напрями дисертаційних досліджень здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти в галузі знань 01 Освіта / Педагогіка(Харкiвський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2024-08-19) Гаврілова, Л. Г.; Мкртічян, О. А.У статті висвітлено актуальні питання підготовки здобувачів вищої освіти галузі знань 01 Освіта / Педагогіка спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями), зокрема аналіз перспективних напрямів наукових досліджень майбутніх докторів філософії освітньої галузі. На думку авторів найбільш актуальними для наукового пошуку на сьогодні є питання використання цифрових технологій (віртуальної та доповненої реальності, штучного інтелекту, онлайн-додатків, засобів дистанційного навчання) у підготовці майбутніх фахівців; проблеми демократизації освіти та дотримання демократичних цінностей (права людини, свобода, людська гідність тощо). Крім того, окреслено актуалізацію питань розвитку медіаосвіти та медіаграмотності майбутніх фахівців, у першу чергу – освітян, та формування емоційного інтелекту молоді, її соціально-емоційного розвитку. Такі напрями наукового пошуку цілком співвідносяться із науковими пріоритетами європейської науки. The article highlights the current issues of training students of higher education in the field of knowledge 01 Education / Pedagogy of the specialty 015 Professional education (by specialization), in particular, the analysis of prospective directions of scientific research of future doctors of philosophy in the field of education. According to the authors, the most relevant for scientific research today are the issues of using digital technologies (virtual and augmented reality, artificial intelligence, online applications, distance learning tools) in the training of future specialists; problems of democratization of education and observance of democratic values (human rights, freedom, human dignity, etc.). In addition, the actualization of the development of media education and media literacy of future specialists, primarily educators, and the formation of the emotional intelligence of young people, their social and emotional development, are outlined. Such areas of scientific research are fully correlated with the scientific priorities of European science.