Перегляд за Автор "Вітчинкіна, K. O."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМІЖНАРОДНІ ОСВІТНІ ПРОГРАМИ У ЗВО КНР У ГАЛУЗІ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ, ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПОБУДОВИ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ МУЛЬТИКУЛЬТУРНОСТІ(Поліський національний університет, 2023-02-01) Вітчинкіна, K. O.Нові виклики та вимоги, поставлені розвитком промисловості, індустрії реклами, медіа, видавнитства, IT технологій, спровокували більше уваги приділяти іміджу продукту та візуальним комунікаціям, що й є сферою діяльності фахівця з графічного дизайну. Мультикультурність у дизайнерській діяльності – це актуальна тенденція сьогодення, яка ставить вимоги до фахівців дизайнерів та дизайнерської освіти. Мета розглянути взаємозалежність розвитку ринку графічного дизайну у КНР та схвалень міжнародних освітніх програм, як інноваційного інструменту побудови освіти на засадах мультикультурності. Вивчення стану ринку графічного дизайну показує, що з року в рік у КНР можна спостерігати стрімке зростання об’єму ринку даної галузі, що також актуалізує зростаючу потребу у даних фахівцях. New challenges and requirements set by the development of industry, advertising, media, publishing, and IT technologies have provoked more attention to product image and visual communications, which is the field of activity of a graphic design specialist. Multiculturalism in design activity is a current trend that places demands on designers and design education. The purpose is to consider the interdependence of the development of the graphic design market in China and the approval of international educational programmes as an innovative tool for building education on the basis of multiculturalism. The study of the graphic design market shows that from year to year in China, we can observe a rapid growth in the market volume of this industry, which also actualises the growing need for these specialists.
- ДокументРЕАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ ДОСЛІДЖЕННЯ У КОНТЕСТІ РОН НА МІЖНАРОДНИХ ОСВІТНІХ ПРОГРАМАХ З ПІДГОТОВКИ ГРАФІЧНИХ ДИЗАЙНЕРІВ У ЗВО КНР(Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», 2023-02-22) Вітчинкіна, K. O.Нові можливості для створення графіки, взаємодії з користувачем, нові можливості дизайнерських досліджень, а також для співпраці в різних дисциплінах демонструють, що технології, методи проєктування та творчі можливості розширилися та змінилися, що й зазначено у Маніфесті з дизайнерської освіти.[6] Дизайнерське мислення повинно бути невід'ємною частиною дизайнерської освіти та практики через дослідження. Роль викладача дизайну при цьому переходить від постачальника знань до посередника, який надихає та полегшує орієнтацію на більш змістовну практику. Освіта в галузі дизайну має навчати методам дослідження для того, щоб майбутні фахівці мали змогу самостійно визначати проєктні завдання та вирішувати їх [5.] Дослідження виступає рушієм дизайнерського проєкту, воно допомагає обрати відповідний напрям і сфокусуватися, а також дуже впливає на якість результатів [1]. New possibilities for graphics creation, user interaction, new design research opportunities, and collaboration across disciplines demonstrate that technologies, design methods, and creative possibilities have expanded and changed, as outlined in the Design Education Manifesto.[6] Design thinking should be an integral part of design education and practice through research. The role of the design educator is shifting from a provider of knowledge to a facilitator who inspires and facilitates the orientation towards more meaningful practice. Design education should teach research methods so that future professionals can independently identify and solve design problems [5]. Research is the engine of a design project, it helps to choose the right direction and focus, and has a great impact on the quality of the results [1].
- ДокументУдосконалення змісту підготовки фахівців із графічного дизайну в закладах вищої освіти КНР (на прикладі міжнародних освітніх програм)(Харківська гуманітарно-педагогічна академія, 2022-11-29) Вітчинкіна, K. O.Нові виклики та вимоги, поставлені розвитком промисловості, індустрії реклами, медіа, IT технологій, спровокували більше уваги приділяти іміджу продукту та візуальним комунікаціям, що й є сферою діяльності фахівця із графічного дизайну. Характер професійної зазначених фахівців набуває глобальних рис. Звідси гостро постає проблема організації освіти фахівців із графічного дизайну на засадах міжкультурності. Розв‘язання означених питань вимагає звернення до досягнень зарубіжної освіти зокрема до освіти КНР де накопичено досвід організації міжнародних освітніх програм у ЗВО, впроваджуючи у рамках таких програм також навчання за напрямом освіти «Мистецтво», спеціальності «Графічний дизайн». Мета розглянути досвід КНР в організації освіти на засадах міжкультурності, на прикладі освіти майбутніх фахівців із графічного дизайну. New challenges and requirements posed by the development of industry, advertising, media, and IT technologies have provoked more attention to product image and visual communications, which is the field of activity of a graphic design specialist. The nature of the professionalism of these specialists is becoming global. Hence, the problem of organising the education of graphic design specialists on the basis of interculturalism is acute. The solution of these issues requires reference to the achievements of foreign education, in particular to the education of the People's Republic of China, which has accumulated experience in organising international educational programmes in higher education institutions, introducing training in the field of education "Art", speciality "Graphic Design". The purpose is to consider the experience of China in organising education on the basis of interculturality, on the example of the education of future graphic design specialists.