Перегляд за Автор "Вініченко, О. А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ЛАБОРАТОРІЙ НА УРОКАХ ФІЗИКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Вініченко, О. А.; Глейзер, Н. В.У тезах розглянуто основні положення використання віртуальних лабораторій в умовах дистанційного навчання на уроках фізики. Подано підходи до визначення суті поняття «дистанційне навчання». Розглянуто необхідність використання цифрових технологій в освітньому процесі. Theses consider the leading provisions of the use of virtual laboratories in the conditions of distance learning in physics classes. Approaches to defining the essence of the concept of «distance learning» are presented. The necessity of using digital technologies in the educational process is considered.
- ДокументФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ В 7 КЛАСІ ЗА ДОПОМОГОЮ ЦІКАВИХ ЗАДАЧ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Вініченко, О. А.Мета дослідження: розробка рекомендацій щодо формування пізнавальної активності учнів на уроках фізики в 7 класі за допомогою цікавих задач. Об’єкт дослідження – освітній процес в закладі загальної середньої освіти. Предметом дослідження є теоретико-організаційні засади формування пізнавальної активності учнів на уроках фізики в 7 класі за допомогою цікавих задач. Гіпотеза дослідження полягає в тому, що при використанні в навчальному процесі цікавих задач результативність навчання фізики в 7 класі підвищиться. Завдання дослідження: 1. уточнити сутність поняття «пізнавальна активність учнів»; 2. дослідити використання новітніх технологій в системі формування пізнавальної активності учнів на уроках фізики; 3. систематизувати напрями підвищення пізнавальної активності учнів на уроках фізики в 7 класі за допомогою цікавих задач; 4. розглянути способи оцінювання формування пізнавальної активності учнів на уроках фізики в 7 класі за допомогою цікавих задач. У процесі дослідження використано загальнонаукові та спеціальні методи (аналіз, синтез, порівняння, моделювання, методи систематизації та логічного узагальнення), застосування яких дозволило вирішити комплекс поставлених науково-практичних завдань: виділено та проаналізовано фактори, що впливають на ефективність пізнавальної активності на уроках фізики. Інформаційною базою дослідження виступають наукові праці, присвячені актуальним питанням формування пізнавальної активності учнів на уроках фізики. Практична значимість одержаних результатів полягає у доцільності застосування розробок автора у безпосередньо педагогічному процесі формування пізнавальної активності учнів 7 класів при викладанні фізики. Наукова новизна магістерської роботи полягає в тому, що розроблено методичні поради для удосконалення процесу навчання фізики в 7 класі за допомогою цікавих задач. Research aim: development of recommendations in relation to forming of cognitive activity of students on the lessons of physics in a 7 class by means of interesting tasks. A research object is an educational process in establishments of universal middle education. The subject of research is the theoretical and organizational foundations of the formation of cognitive activity of students on the lessons of physics in a 7 class by means of interesting tasks. A research hypothesis consists in that at the use in the educational process of interesting tasks effectiveness of studies of physics will rise in a 7 class. Task of research: 1. to specify essence of concept "cognitive activity of students"; 2. to investigate the use of the newest technologies in the system of forming of cognitive activity of students on the lessons of physics; 3. to systematize directions of increase of cognitive activity of students on the lessons of physics in a 7 class by means of interesting tasks; 4. to consider the methods of evaluation of forming of cognitive activity of students on the lessons of physics in a 7 class by means of interesting tasks. In the process of research scientific and special methods (analysis, synthesis, comparison, design, methods of systematization and logical generalization) application of that allowed to decide the complex of the put research and practice tasks are used: factors that influence on efficiency of cognitive activity on the lessons of physics are distinguished and analysed. The scientific works sanctified to the pressing questions of forming of cognitive activity of students on the lessons of physics come forward as an informative base of research. Practical meaningfulness of the got results consists in expediency of application of developments of author in the directly pedagogical process of forming of cognitive activity of students 7 classes at teaching of physics. The scientific novelty of master's degree work consists in that methodical advices are worked out for the improvement of process of studies of physics in a 7 class by means of interesting tasks.