Перегляд за Автор "Вінникова, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМедіатехнології в початковій школі як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Вінникова, А.У публікації розглянуто медіатехнології в початковій школі як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів. Зазначено, що при використанні медіатехнологій необхідна ретельна детальна підготовка, гарні навички роботи з комп’ютером та належне зусилля для досягнення бажаного результату. Використання традиційних засобів наочності у поєднанні з медіатехнологіями дозволяє реалізувати основні засади активізації пізнавальної діяльності учнів. The publication examines media technologies in primary school as a means of activating students' cognitive activity. It is noted that when using media technologies, a thorough and detailed approach is necessary training, good computer skills and due diligence to achieve the desired result. The use of traditional visualization tools in combination with media technologies allows implementing the basic principles of activating students' cognitive activity.
- ДокументШляхи активізації пізнавальної діяльності учнів засобами медіатехнологій(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Вінникова, А.У публікації досліджено шляхи активізації пізнавальної діяльності учнів засобами медіатехнологій. Сучасні навчальні заклади, починаючи з початкових класів, охоплені медіа інформаційними технологіями, адже вони дають можливість підвищити швидкість і якість сприйняття навчального матеріалу, покращити розуміння та засвоєння знань. Зазначено, що інтерактивні та мультимедіатехнології збагачують процес навчання, залучаючи до процесу сприйняття навчальної інформації більшість чуттєвих компонент учня. The publication examines the ways of activating students' cognitive activity by means of media technologies. Modern educational institutions, starting from primary grades, are covered by media and information technologies, because they provide an opportunity to increase the speed and quality of learning material, improve understanding and assimilation of knowledge. It is noted that interactive and multimedia technologies enrich the learning process, involving most of the student's sensory components in the process of perceiving educational information.