Перегляд за Автор "Воропаєва, О. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАУТИЗМ: ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Воропаєва, О. О.У роботі досліджено особливості аутизму та їх вплив на навчання та соціальну адаптацію дітей в інклюзивному середовищі. На сьогоднішній день спектр аутизму є одним із складніших розладів у дітей, який всебічно досліджується як міждисциплінарна проблема психіатрії, психології, педагогіки. Дітям з розладом аутичного спектру повинна надаватися кваліфікована допомога. Зазначено, що корекційна робота повинна проводитися комплексно, групою фахівців різного профілю, включаючи дитячих психіатрів, невропатологів, логопедів, психологів, вихователів. Виділено умови її реалізації. Для роботи з дітьми з аутизмом слід використовувати адаптовані програми навчання та організації ігор, які мають загально-дидактичну та корекційну спрямованість. The work examines the features of autism and their impact on learning and social adaptation of children in an inclusive environment. Today, the spectrum of autism is one of the most complex disorders in children, which is comprehensively studied as an interdisciplinary problem of psychiatry, psychology, and pedagogy. Children with autism spectrum disorder should be provided with qualified assistance. It is noted that corrective work should be carried out comprehensively, by a group of specialists of various profiles, including child psychiatrists, neuropathologists, speech therapists, psychologists, and educators. The conditions for its implementation are highlighted. To work with children with autism, one should use adapted training programs and organization of games that have a general didactic and corrective focus.
- ДокументПсихолого-педагогічний супровід дітей з аутизмом в умовах інклюзії(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Воропаєва, О. О.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний проблеми розвитку дітей з аутизмом в умовах інклюзії. Проведено характеристику ключових понять дослідження: “аутизм”, “інклюзія”, “психолго-педагогічний супровід”. Визначено принципи та цілі інклюзії для дітей з аутизмом. Визначені загальні методи та прийоми роботи з дітьми з аутизмом в інклюзивному навчанні. Psychological and pedagogical support for children with autism in inclusive settings. In the qualification work, theoretical issues of the development of children with autism in inclusive settings have been addressed. A characterization of key concepts of the research has been conducted: 'autism,' 'inclusion,' 'psychological and pedagogical support.' The principles and goals of inclusion for children with autism have been identified. General methods and approaches for working with children with autism in inclusive education have been identified.