Перегляд за Автор "Вороніна, М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДисципліна вільного вибору з гендерної тематики: плюси та мінуси(Донецький державний університет внутрішніх справ, 2023-03-17) Вороніна, М.Індивідуальний підхід у викладанні дисципліни вільного вибору «Гендерний дискурс у всесвітній історії» відповідно тематиці магістерських проектів демонструє позитивні результати. Звісно, він не гарантує сто відсоткове виховання гендерної чутливості, але, як мінімум, створює певний прецедент у свідомості діючих, майбутніх чи потенційних працівни(ків)ць освітньої галузі – вони мали досвід гендерних досліджень. Проте, безперечним плюсом для формування гендерно чутливого середовища була б обовʼязковість дисциплін з гендерної тематики на всіх факультетах будь-якого університету, особливо, в яких готують спеціалістів для громадських закладів. An individual approach to teaching the free choice discipline "Gender Discourse in World History" in accordance with the topics of master's projects shows positive results. Of course, it does not guarantee one hundred per cent gender sensitivity education, but at least it sets a precedent in the minds of current, future or potential employees of the educational sector - they have had experience in gender studies. However, an undoubted advantage for the formation of a gender-sensitive environment would be to make gender-related disciplines compulsory at all faculties of any university, especially those that train specialists for public institutions.
- ДокументФормування екологічної компетентності молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-04) Вороніна, М.У статті розглянуто формування екологічної компетентності молодших школярів. Екологічна компетентність - це самостійний вибір особистості щодо відповідальності за навколишній світ. Екологічна компетентність молодшого школяра, це не тільки екологічні та природоохоронні знання, вміння та навички, а й особливий внутрішній світ дитини. В його основі лежать ставлення учня до світу природи. При цьому відповідальність за природу стає не рівною любові до неї. Для вирішення цього завдання потрібне формування загальної екологічної компетентності людини. The article examines the formation of environmental competence of younger schoolchildren. Environmental competence is an individual's independent choice regarding responsibility for the surrounding world. Environmental competence of a junior high school student is not only ecological and environmental knowledge, skills and abilities, but also a special inner world of the child. It is based on the student's attitude to the natural world. At the same time, responsibility for nature does not equal love for it. To solve this task, the formation of the general environmental competence of a person is required.