Перегляд за Автор "Вороницька, В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАнтоніми як засіб збагачення словникового запасу молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Вороницька, В.У статті розглянуто антоніми – це слова, що належать до однієї частини мови й мають протилежне значення. В основі антонімії знаходяться істотні особливості дійсності, які відображаються як протилежні поняття в логіці й антонімічні значення в мові. Зазначено, що навчання антонімії в початковій школі ґрунтується на засвоєнні та розумінні семантичної специфіки антонімів. Ознайомлення учнів із їхнім значенням вимагає застосування різних прийомів семантизації антонімів: етимологізація, переклад, описовий спосіб, опора на контекст, спосіб наочної демонстрації, робота зі словником. The article discusses antonyms - these are words that belong to the same part of the language and have the opposite meaning. At the core of antonymy are essential features of reality, which are reflected as opposite concepts in logic and antonymic meanings in language. It is noted that the teaching of antonyms in primary school is based on learning and understanding the semantic specificity of antonyms. Acquainting students with their meaning requires the use of various methods of semanticization of antonyms: etymology, translation, descriptive method, reliance on context, method of visual demonstration, working with a dictionary.
- ДокументПричини популярності STEM-освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Вороницька, В.У публікації досліджено запровадження STEM-освіти в Україні, яка сьогодні займає одні з перших щаблів серед сучасних освітніх трендів у світі. Зауважено, що STEM-освіта є одним з найбільш важливих інструментів, які допоможуть учням розвиватися, здобувати нові знання та вміння, а також підготуватися до майбутніх викликів технологічного світу. The publication examines the introduction of STEM education in Ukraine, which today occupies one of the first ranks among modern educational trends in the world. It is noted that STEM education is one of the most important tools that will help students develop, acquire new knowledge and skills, and prepare for the future challenges of the technological world.
- ДокументФРАЗЕОЛОГІЗМИ ТА ФРАЗЕОЛОГІЧНІ ВИРАЗИ ЯК СПОСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ МОВЛЕННЯ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Вороницька, В.; Стаханова, Є.; Ушакова, В.У публікації розглянуто фразеологізми та фразеологічні вирази як спосіб удосконалення мовлення учителя початкових класів. Використовуючи фразеологічні одиниці можна передати різні емоції, пояснити та конкретизувати чималу кількість багатогранних процесів, що відбуваються в житті. Зазначено, що мовлення вчителів початкових класів є показником їхніх професійних якостей, фактором, що впливає на їхнє визнання в освітньому просторі й суспільстві. Насичення мовлення фразеологізмами та фразеологічними виразами дозволить покращити професійну компетентність учителів початкових класів. The publication examines phraseology and phraseological expressions as a way of improving the speech of a primary school teacher. Using phraseological units, it is possible to convey various emotions, explain and specify a considerable number of multifaceted processes occurring in life. It is noted that the speech of primary school teachers is an indicator of their professional qualities, a factor affecting their recognition in the educational space and society. Enriching speech with idioms and phraseological expressions will improve the professional competence of primary school teachers.