Перегляд за Автор "Васильєва, С."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВАРІАТИВНІСТЬ СТЕРЕОТИПІВ ПРО ВЧИТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У КИТАЙСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Ян, Ян; У, Ді; Васильєва, С.У дослідженні проаналізовано стереотипи про вчителів прийняті у суспільстві КНР. Метою дослідження стало визначення чинників які впливають на варіативність стереотипів у суспільстві про вчителя у КНР. Визначено власну позицію до розуміння терміну «стереотипи» - як загального уявлення або усталеного переконання, які формуються в суспільстві. Встановлено, що вплив стереотипів на педагогів та їхню професію може бути як позитивним, так і негативним. Визначено наступні особливості стереотипів: вчителі відзначені мудрістю; надмірна вимогливість; співпраця з батьками; педагогічна майстерність; високий соціальний статус. З’ясовано, що стереотипи мають варіативній характер і вони залежать від чинників: культурний контекст, соціальний клас, стать, вік. The study analyzes the stereotypes about teachers in Chinese society. The purpose of the study was to determine the factors that influence the variability of stereotypes about teachers in China. The author defines her own position on understanding the term "stereotypes" as a general idea or established belief that is formed in society. It is established that the impact of stereotypes on teachers and their profession can be both positive and negative. The following features of stereotypes are identified: teachers are marked by wisdom; excessive demands; cooperation with parents; pedagogical skills; high social status. It has been found that stereotypes are variable and depend on the following factors: cultural context, social class, gender, age.
- ДокументВербалізація лингвокультурного концепту POLLUTION у сучасних британських газетах: понятійний аспект(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-21) Васильєва, С.Стаття присвячена вивченню вербалізації понятійного компонента лінгвокультурного концепту POLLUTION у британських газетах. Виявлено ієрархічну структуру концепту та досліджено два домени, «забруднення повітря» і «глобальне потепління», з відповідними парцелами та інформативними квантами за теорією С.А. Жаботинської. Когнітивні механізми нарощування, зштовхування, розгортання і зв’язування сприяють актуалізації поняття як самостійно, так і у комбінації один з одним. The article deals with the study of the conceptual component of POLLUTION in British newspapers. The concept is characterized by a hierarchical structure. There have been revealed two domains, “air pollution” and “global warming”, and the corresponding parcels and informational quants according to the theory of S.A. Zhabotynska. Cognitive tools which include elaboration, extending, questioning, and combining contribute to the actualization of the concept both individually and in the combination with each other.
- ДокументВИМОГИ ДО СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ В КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) У, Ді; Васильєва, С.; Агаркова, Н.У статті на основі аналізу теоретичного матеріалу визначено основні напрями, які характеризують сучасного вчителя в КНР. Установлено, що однією з вимог до сучасного вчителя в КНР є дотримання професійної етики, яка реалізується за десятьма напрямами. Based on the analysis of theoretical material, the article authors reveal the main directions that characterize the modern teacher in China. It has been found that one of the requirements for a modern teacher in China is compliance with professional ethics, which is implemented in ten areas.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ(Physical Culture and Sport, 2023-06-29) Агаркова, Н.; Васильєва, С.Стаття присвячена питанням інтерактивного навчання дітей молодшого шкільного віку. У дослідженні прийнято визначення інтерактивного навчанняяк діалогове навчання, в якому відбувається взаємодія вчителя та здобувача на основі педагогічного, психологічного, комп’ютерного спілкування в режимі діалогу. Серед особливостей побудови інтерактивного навчання визначено зміну взаємодії вчителя та учня: активності педагога поступається місцем активності молодших школярів, а завданням вчителя є створення умов для прояву їх ініціативиє; функція вчителя стає -помічник у діяльності, одного з джерел інформації. Визначено основні характеристики «інтерактиву»: 1)особлива форма організації пізнавальної діяльності; 2)навчальний процес організований так, що практично всі учні вмотивовані на процес пізнання; вони мають можливість розуміти і рефлексуватина те, що вони знають та думають; 3)присутність атмосфери доброзичливості, взаємодопомоги–форма співпраці; 4)на уроках може бути організована індивідуальна, парна, групова форми робіт; 5)використовуються ділові ігри, робота з документами та різними джерелами інформації, використовуються творчі та дослідницькі завдання. Розглянуто питання класифікації інтерактивних технологій навчання. Серед недоліків визначено: якість знань учнів залежить від їх активності; недостатньо розвинене вміння творчої праці. При застосуванні інтерактивних технологій навчання слід враховувати вікові особливості учнів. Зазначені технології навчання на уроках у початковій школі орієнтовані на розвиток: критичного мислення, самостійної думки відстоювання своєї думки, критичного ставлення до себе, прагнення відбору кращих варіантів вирішення навчальних, вміння знаходити спільні рішення зоднокласниками. Застосування під час уроків у початковій школі інтерактивних методів навчання сприяє підвищенню інтересу молодших школярів до вивченого матеріалу успішному освоєнню учнями навчального матеріалу та підвищення якості освіти. The article is devoted to the issues of interactive education of children of primary school age. The study adopted the definition of interactive learning as dialogic learning, in which there is interaction between the teacher and the learner on the basis of pedagogical, psychological, computer communication in the dialogue mode. Among the features of the construction of interactive learning, a change in the interaction between the teacher and the student is identified: the activity of the teacher is replaced by the activity of younger students, and the task of the teacher is to create conditions for the manifestation of their initiative; the teacher's function becomes an assistant in activities, one of the sources of information. The main characteristics of "interactive" are defined: 1) a special form of organization of cognitive activity; 2) the educational process is organized in such a way that almost all students are motivated for the learning process; they have the opportunity to understand and reflect on what they know and think; 3) the presence of an atmosphere of benevolence, mutual assistance - a form of cooperation; 4) individual, paired, group forms of work can be organized in lessons; 5) business games, work with documents and various sources of information, creative and research tasks are used. The issue of classification of interactive learning technologies is considered. Among the shortcomings, the following are identified: the quality of students' knowledge depends on their activity; insufficiently developed skill of creative work. When using interactive learning technologies, the age characteristics of students should be taken into account. The specified learning technologies in elementary school lessons are focused on the development of: critical thinking, independent thinking, defending one's opinion, a critical attitude towards oneself, the desire to select the best options for educational solutions, the ability to find joint solutions with classmates. The use of interactive teaching methods during lessons in primary school contributes to increasing the interest of younger students in the studied material, the successful mastering of the educational material by students and improving the quality of education.
- ДокументСИСТЕМА ПРОФЕСІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Агаркова, Н.; Васильєва, С.У статті розглянуто проблему ціннісних орієнтацій та моральних принципів сучасних учителів початкової школи. Формуючий потенціал учителя вимагає високих стандартів до його особистості, моральних якостей і цінностей. Педагогічні цінності – це емоційно освоєні внутрішні регулятори діяльності, що визначають світогляд, зміст та якісні характеристики педагогічної роботи. Проведено контент-аналіз робіт студентів другого курсу, який довів адекватність їхніх уявлень про цінності педагогічної професії. Це свідчить про ефективність умов, створених у процесі їхньої професійної підготовки, та успішну реалізацію завдань, поставлених перед педагогічною спільнотою сучасною концепцією модернізації педагогічної освіти в Україні. The article considers the problem of value orientations and moral principles of modern teachers primary school. The formative potential of a teacher requires high standards for his personality, moral qualities and values. Pedagogical values are emotionally mastered internal regulators of activity that determine the worldview, content and qualitative characteristics of pedagogical work. A content analysis of the works of second-year students was conducted, which proved the adequacy of their ideas about the values of the pedagogical profession. This indicates the effectiveness of the conditions created in the process of their professional training, and the successful implementation of the tasks set before the pedagogical community by the modern concept of modernization of pedagogical education in Ukraine.
- ДокументСУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ПОНЯТТЯ «ПРОДУКТИВНА ПЕДАГОГІКА»(Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2022-10-27) Васильєва, С.У публікації досліджено сутність та особливості поняття «продуктивна педагогіка». Зазначено, що в основі продуктивної педагогіки є результат діяльності здобувача тобто продукт, який виступає результатом навчання. Для отримання продукту здобувач послідовно виконує дії в результаті яких опановує нові знання, вміння, навички та вміння застосовувати їх на практиці. Саме такі послідовні дії знаходяться в основі індивідуального розвитку особистості. Відмічено, що в продуктивній педагогіці акценти навчання робляться на саморозвитку, самоконтролі, самоуправлінні. Здобувачі самостійно ініціюють процес свого навчання, що надає їм змоги у результаті професійно особистісної підготовки стати конкурентоспроможнім професіоналом. The publication examines the essence and features of the concept "productive pedagogy". It is noted that the basis of productive pedagogy is the result of the learner's activity, that is, a product that acts as a result of learning. To obtain the product, the acquirer consistently performs actions as a result of which he acquires new knowledge, skills, and the ability to apply them in practice. Such consistent actions are at the basis of individual personality development. It has been noted that in productive pedagogy, teaching focuses on self-development, self-control, and self-management. Applicants independently initiate the process of their education, which gives them the opportunity to become a competitive professional as a result of professional and personal training.