Перегляд за Автор "Васильєва, С."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВербалізація лингвокультурного концепту POLLUTION у сучасних британських газетах: понятійний аспект(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-21) Васильєва, С.Стаття присвячена вивченню вербалізації понятійного компонента лінгвокультурного концепту POLLUTION у британських газетах. Виявлено ієрархічну структуру концепту та досліджено два домени, «забруднення повітря» і «глобальне потепління», з відповідними парцелами та інформативними квантами за теорією С.А. Жаботинської. Когнітивні механізми нарощування, зштовхування, розгортання і зв’язування сприяють актуалізації поняття як самостійно, так і у комбінації один з одним. The article deals with the study of the conceptual component of POLLUTION in British newspapers. The concept is characterized by a hierarchical structure. There have been revealed two domains, “air pollution” and “global warming”, and the corresponding parcels and informational quants according to the theory of S.A. Zhabotynska. Cognitive tools which include elaboration, extending, questioning, and combining contribute to the actualization of the concept both individually and in the combination with each other.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ(Physical Culture and Sport, 2023-06-29) Агаркова, Н.; Васильєва, С.Стаття присвячена питанням інтерактивного навчання дітей молодшого шкільного віку. У дослідженні прийнято визначення інтерактивного навчанняяк діалогове навчання, в якому відбувається взаємодія вчителя та здобувача на основі педагогічного, психологічного, комп’ютерного спілкування в режимі діалогу. Серед особливостей побудови інтерактивного навчання визначено зміну взаємодії вчителя та учня: активності педагога поступається місцем активності молодших школярів, а завданням вчителя є створення умов для прояву їх ініціативиє; функція вчителя стає -помічник у діяльності, одного з джерел інформації. Визначено основні характеристики «інтерактиву»: 1)особлива форма організації пізнавальної діяльності; 2)навчальний процес організований так, що практично всі учні вмотивовані на процес пізнання; вони мають можливість розуміти і рефлексуватина те, що вони знають та думають; 3)присутність атмосфери доброзичливості, взаємодопомоги–форма співпраці; 4)на уроках може бути організована індивідуальна, парна, групова форми робіт; 5)використовуються ділові ігри, робота з документами та різними джерелами інформації, використовуються творчі та дослідницькі завдання. Розглянуто питання класифікації інтерактивних технологій навчання. Серед недоліків визначено: якість знань учнів залежить від їх активності; недостатньо розвинене вміння творчої праці. При застосуванні інтерактивних технологій навчання слід враховувати вікові особливості учнів. Зазначені технології навчання на уроках у початковій школі орієнтовані на розвиток: критичного мислення, самостійної думки відстоювання своєї думки, критичного ставлення до себе, прагнення відбору кращих варіантів вирішення навчальних, вміння знаходити спільні рішення зоднокласниками. Застосування під час уроків у початковій школі інтерактивних методів навчання сприяє підвищенню інтересу молодших школярів до вивченого матеріалу успішному освоєнню учнями навчального матеріалу та підвищення якості освіти. The article is devoted to the issues of interactive education of children of primary school age. The study adopted the definition of interactive learning as dialogic learning, in which there is interaction between the teacher and the learner on the basis of pedagogical, psychological, computer communication in the dialogue mode. Among the features of the construction of interactive learning, a change in the interaction between the teacher and the student is identified: the activity of the teacher is replaced by the activity of younger students, and the task of the teacher is to create conditions for the manifestation of their initiative; the teacher's function becomes an assistant in activities, one of the sources of information. The main characteristics of "interactive" are defined: 1) a special form of organization of cognitive activity; 2) the educational process is organized in such a way that almost all students are motivated for the learning process; they have the opportunity to understand and reflect on what they know and think; 3) the presence of an atmosphere of benevolence, mutual assistance - a form of cooperation; 4) individual, paired, group forms of work can be organized in lessons; 5) business games, work with documents and various sources of information, creative and research tasks are used. The issue of classification of interactive learning technologies is considered. Among the shortcomings, the following are identified: the quality of students' knowledge depends on their activity; insufficiently developed skill of creative work. When using interactive learning technologies, the age characteristics of students should be taken into account. The specified learning technologies in elementary school lessons are focused on the development of: critical thinking, independent thinking, defending one's opinion, a critical attitude towards oneself, the desire to select the best options for educational solutions, the ability to find joint solutions with classmates. The use of interactive teaching methods during lessons in primary school contributes to increasing the interest of younger students in the studied material, the successful mastering of the educational material by students and improving the quality of education.
- ДокументСУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ПОНЯТТЯ «ПРОДУКТИВНА ПЕДАГОГІКА»(Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2022-10-27) Васильєва, С.У публікації досліджено сутність та особливості поняття «продуктивна педагогіка». Зазначено, що в основі продуктивної педагогіки є результат діяльності здобувача тобто продукт, який виступає результатом навчання. Для отримання продукту здобувач послідовно виконує дії в результаті яких опановує нові знання, вміння, навички та вміння застосовувати їх на практиці. Саме такі послідовні дії знаходяться в основі індивідуального розвитку особистості. Відмічено, що в продуктивній педагогіці акценти навчання робляться на саморозвитку, самоконтролі, самоуправлінні. Здобувачі самостійно ініціюють процес свого навчання, що надає їм змоги у результаті професійно особистісної підготовки стати конкурентоспроможнім професіоналом. The publication examines the essence and features of the concept "productive pedagogy". It is noted that the basis of productive pedagogy is the result of the learner's activity, that is, a product that acts as a result of learning. To obtain the product, the acquirer consistently performs actions as a result of which he acquires new knowledge, skills, and the ability to apply them in practice. Such consistent actions are at the basis of individual personality development. It has been noted that in productive pedagogy, teaching focuses on self-development, self-control, and self-management. Applicants independently initiate the process of their education, which gives them the opportunity to become a competitive professional as a result of professional and personal training.