Перегляд за Автор "Ван, Чжо"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПРАКТИЧНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ ВІЗУАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Ван, Сінь; Ван, ЧжоУ публікації досліджено практичні методи навчання майбутніх дизайнерів візуальної комунікації. Практичні методи навчання основані на механізмах включення майбутніх дизайнерів візуальної комунікації до практичної діяльності, вони поглиблюють пізнання дійсності, сприяють зміцненню знань і формуванню вмінь і навичок. До практичних методів навчання в дидактиці (наука про організацію процесу навчання в навчальних закладах) відносять вправи (усні, письмові, тренувальні, графічні, технічні), лабораторний метод, практичні роботи. Зазначено, що практичні методи навчання стимулюють майбутніх дизайнерів візуалізації до творчої самореалізації, соціальної адаптації у виробничих умовах. The publication explores practical methods of teaching future visual communication designers. Practical teaching methods are based on the mechanisms of involving future visual communication designers in practical activities, they deepen the knowledge of reality, contribute to the strengthening of knowledge and the formation of skills. The practical methods of teaching in didactics (the science of organising the learning process in educational institutions) include exercises (oral, written, training, graphic, technical), laboratory method, practical work. It is noted that practical teaching methods stimulate future visualisation designers to creative self-realisation and social adaptation in production conditions.
- ДокументСОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ ВІЗУАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Ван, ЧжоНаведено соціальну компетентність як здатність комунікувати із соціумом, виконувати соціальні ролі, встановлювати контакти з партнерами як замовниками, так і споживачами, рекламувати продукцію і просувати продукти виробництва, долаючи конкурентів. Виокремлено «м’які» навички. Social competence is defined as the ability to communicate with society, perform social roles, establish contacts with partners, both customers and consumers, advertise products and promote production products, overcoming competitors. The "soft" skills that need to be formed in order to increase the level of formation of the social competence of future specialists are singled out.