Перегляд за Автор "Ван, Сюаньє"
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКАРЛ ОРФ – ПЕДАГОГ І ГРОМАДСЬКИЙ ДІЯЧ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Ван, СюаньєУ статті описано життя та творчість Карла Орфа, видатного німецького композитора, педагога та громадського діяча. Автор описує основні педагогічні ідеї Орфа, такі як Schulwerk та елементарна музична освіта, а також аналізує його вплив на музичну освіту 20 століття. The article describes the life and work of Karl Orff, an outstanding German composer, teacher and public figure. The author describes Orff's main pedagogical ideas, such as Schulwerk and elementary music education, and analyzes his influence on music education in the 20th century.
- ДокументПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ КАРЛА ОРФА В РОЗРІЗІ СУЧАСНОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Ван, СюаньєУ публікації висвітлено основні ідеї педагогічної системи Карла Орфа. Карл Орф – видатний німецький педагог, композитор, хореограф, який мав значний вплив на розвиток сучасної освіти. Його система, заснована на музиці, русі, мові та грі, пропонує унікальний підхід до навчання, який актуальний і донині. Педагогічна система Карла Орфа – це цінний ресурс для педагогів, які прагнуть зробити навчання цікавим, ефективним та всебічним. Її принципи та методи можуть бути використані для створення навчального середовища, яке допоможе дітям розкрити свій потенціал і стати успішними особистостями. The publication highlights the main ideas of Karl Orff's pedagogical system. Karl Orff is an outstanding German teacher, composer, choreographer who had a significant impact on the development of modern education. His system, based on music, movement, language and play, offers a unique approach to learning that is still relevant today. Karl Orff's Pedagogical System is a valuable resource for educators who seek to make learning interesting, effective, and comprehensive. Her principles and methods can be used to create an educational environment that will help children to realize their potential and become successful individuals.
- ДокументУКРАЇНСЬКІ ПЕДАГОГИ ПРО ВЧЕННЯ КАРЛА ОРФА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Ван, СюаньєУ статті розглянуто методику навчання музики, нині відому як “метод Орфа”. Цей метод, заснований на активному музикуванні, ритмічних ігрі та імпровізації, здобув популярність у багатьох країнах світу, у тому числі і в Україні. В українській педагогічній практиці його методика отримала визнання завдяки своєму впливу на розвиток музичної освіти та інноваційні підходи до навчання дітей. «Метод Орфа» справив істотний вплив на українську освітню практику, зокрема в музичній освіті. Його принципи, що акцентують увагу на активному музикуванні, ритмічних вправах та імпровізації, стали важливою частиною навчальних планів. Адаптація методу до українських умов та національних традицій дозволила зробити його більш ефективним і релевантним для українських учнів. Вивчення та впровадження «методики Орфа» продовжує відігравати істотну роль у розвиткові музичної освіти в Україні. The article examines the methodology of teaching music, now known as the “Orff method”. This method, based on active music making, rhythmic games and improvisation, has gained popularity in many countries of the world, including Ukraine. In Ukrainian pedagogical practice, his methodology has received recognition due to its influence on the development of music education and innovative approaches to teaching children. The “Orff method” has had a significant impact on Ukrainian educational practice, in particular in music education. Its principles, which emphasize active music making, rhythmic exercises and improvisation, have become an important part of the curriculum. Adapting the method to Ukrainian conditions and national traditions has made it more effective and relevant for Ukrainian students. The study and implementation of the "Orff Method" continues to play a significant role in the development of music education in Ukraine.