Перегляд за Автор "Вань, Сянюнь"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобливості формування комунікативних умінь молодших школярів в умовах Нової української школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Вань, СянюньУ статті розглянуто особливості формування комунікативних умінь молодших школярів в умовах Нової української школи. Організація навчальної діяльності у початковій школі НУШ передбачає використання різноманітних методів і прийомів навчання, які дозволяють учням засвоювати знання і вміння в цікавій і захопливій формі. Це сприяє розвитку у них пізнавальних інтересів, творчої активності, самостійності, вміння працювати в команді, розвивати комунікативні вміння. Зауважено, що ці особливості спрямовані на створення умов для всебічного розвитку особистості дитини, її творчого потенціалу, формування навичок критичного мислення і уміння вчитися впродовж життя. The article examines the peculiarities of the formation of communication skills of younger schoolchildren in the conditions of the New Ukrainian School. The organization of educational activities in the NUS primary school involves the use of various teaching methods and techniques that allow students to acquire knowledge and skills in an interesting and exciting way. It helps development of their cognitive interests, creative activity, independence, ability to work in a team, develop communication skills. It is noted that these features are aimed at creating conditions for the comprehensive development of the child's personality, his creative potential, the formation of critical thinking skills and the ability to learn throughout life.
- ДокументПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Вань, СянюньНаукова робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування комунікативних умінь молодших школярів в умовах Нової української школи. У магістерській роботі розкрито сутність поняття «формування», «комунікативні вміння», визначено особливості формування комунікативних умінь молодших школярів в умовах Нової української школи. Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування комунікативних умінь молодших школярів в умовах Нової української школи (стимулювання діалогічного мовлення під час спілкування; організація занять з фокусом на мові та спілкуванні; впровадження проектної комунікативної діяльності у навчальний процес; створення сприятливого емоційного фону, зацікавлення учнів через використання художніх творів) та експериментально їх перевірено. The scientific work is a theoretical-experimental study of the problem of formation of communication skills of younger schoolchildren in the conditions of the new Ukrainian school. In the master's work, the essence of the concept of "formation", "communicative skills" was revealed, the peculiarities of the formation of communicative skills of younger schoolchildren in the conditions of the new Ukrainian school were determined. Pedagogical conditions for the formation of communicative skills of younger schoolchildren in the conditions of the new Ukrainian school are theoretically justified (stimulation of dialogic speech during communication; organization of classes with a focus on language and communication; implementation of project-based communicative activities in the educational process; creation of a favorable emotional background, student interest through the use of artistic works ) and experimentally tested them.