Перегляд за Автор "Ван, Пань"
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКОНЦЕПЦІЯ МУЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ К. СВОНВІКА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-02-22) Ван, Пань; Юр’єва, К.Розкрито основні ідеї концепції музичного розвитку дитини К. Свонвіка, її психологопедагогічне підґрунтя (Ж. Піаже, Л. Виготський). Зроблено висновок про доцільність ознайомлення майбутніх учителів музичного мистецтва з цією концепцією для розширення теоретико-методичного кругозору та інтеграції курсу методики викладання музичного мистецтва з філософією освіти, психологією, педагогікою. The main ideas of K. Swanwick's concept of musical development of a child, its psychological and pedagogical basis (J. Piaget, L. Vygotsky) are revealed. A conclusion was made about the expediency of familiarizing future teachers of musical art with this concept in order to expand the theoretical and methodological horizons and integrate the course of teaching methods of musical art with the philosophy of education, psychology, pedagogy.
- ДокументПРОВІДНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТІ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-12) Ван, Пань; Юр’єва, К.На основі аналізу нормативної бази сучасного естетичного виховання дітей і молоді в Китаї з’ясовано, що однією з ключових проблем сьогодні є кадрове забезпечення мистецької освіти. Зроблено короткий огляд існуючих науково-методологічних підходів до розкриття суті особистісно-професійного розвитку: суб’єктного, діяльнісного, динамічного, акмеологічного, професіографічного, компетентнісного. Сформульовано висновок, що названі підходи мають бути покладені в основу професійної підготовки і подальшого безперервного післядипломного особистісно-професійного становлення, розвитку та самовдосконалення вчителів музики. Адже саме їм належить виконувати завдання естетичного виховання і мистецької освіти молодого покоління громадян Нового Китаю. Based on the analysis of the regulatory framework of modern aesthetic education of children and youth in China, it was found that one of the key problems today is staffing of art education. A brief review of existing scientific and methodological approaches to revealing the essence of personal and professional development: subject, activity, dynamic, acmeological, professionographic, competence. The conclusion was formulated that the mentioned approaches should be the basis of professional training and further continuous post-graduate personal and professional formation, development and self-improvement of music teachers. After all, it is they who have to fulfill the task of aesthetic upbringing and artistic education of the young generation of citizens of New China.
- ДокументПІСЛЯДИПЛОМНИЙ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В КИТАЙСЬКІЙ НАРОДНІЙ РЕСПУБЛІЦІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-02-23) Ван, Пань; Юр’єва, К.Показано, що фах учителя музичного мистецтва вимагає безперервного особистіснопрофесійного розвитку й самовдосконалення упродовж життя. Післядипломне становлення й особистісно-професійний розвиток учителя музичного мистецтва безпосередньо на робочому місці відбувається в Китайській Народній Республіці на організаційно-методичних засадах, що довели свою дієвість упродовж декількох десятиліть. Розбудована струнка поетапна система професійної адаптації вчителів-новачків, сприяння особистісно-професійному становленню в перші роки роботи, особистісно-професійному вдосконаленню, переходу до статусу вчителя-наставника. It has been shown that the profession of a music art teacher requires continuous personal and professional development throughout life. Postgraduate formation and personal-professional development of music art teachers take place directly in the People's Republic of China, based on organizational and methodological principles that have proven their effectiveness for several decades. A well-structured step-bystep system of professional adaptation for novice teachers has been established, which promotes personal-professional development in the early years of work, personal-professional improvement, and transition to the status of a mentor teacher.