Перегляд за Автор "Білоусова, Л. І."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ІНФОГРАФІКИ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Електронне вид., 2017-06-13) Глушич, В. В.; Білоусова, Л. І.В статті відображена тема використання інфографіки у навчальному процесі. Інфографіка є одним із методів візуалізації інформації. Інфографіка визначається як графічне візуальне подання інформації, даних або знань, призначених для швидкого та чіткого відображення комплексної інформації. Інфографіка – це різноманітні карти, таблиці, діаграми (лінійні, стрічкові, стовпчикові, кругові, фігурні), схеми, креслення, картограми, картосхеми. Це стислий інформаційний матеріал, який ілюструє текстову інформацію, що містить заголовок, підпис, посилання на джерело інформації. Характерною особливістю інфографіки є компактність подання, як правило, значного обсягу інформації, а також виразність, зовнішня привабливість, оскільки важливим завданням інфографіки є привернути до себе увагу, викликати інтерес, змотивувати того, хто її побачив, вникнути в суть лаконічно відображеної інформації, осмислити її, запам’ятати. В освітньому процесі інфографіка може відігравати роль наочного дидактичного засобу, який застосовуєтся у процесі викладу нового матеріалу і є одним із продуктивних напрямів підвищення ефективності навчального процесу. В статье отражена тема использования инфографики в учебном процессе. Инфографика является одним из методов визуализации информации. Инфографика определяется как графическое визуальное представление информации, данных или знаний, предназначенных для быстрого и чёткого отображения комплексной информации. Инфографика - это разнообразные карты, таблицы, диаграммы (линейные, ленточные, колонкообразные, круговые, фигурные), схемы, чертежи, картограммы, картосхемы. Это краткий информационный материал, иллюстрирующий текстовую информацию, содержащую заголовок, подпись, ссылка на источник информации. Характерной особенностью инфографики является компактность представления, как правило, значительного объёма информации, а также выразительность, внешняя привлекательность, поскольку важной задачей инфографики является привлечь к себе внимание, вызвать интерес, мотивировать того, кто её увидел, вникнуть в суть лаконично отражённой информации, осмыслить её, запомнить. В образовательном процессе инфографика может играть роль наглядного дидактического средства, который применяется в процессе изложения нового материала и является одним из продуктивных направлений повышения эффективности учебного процесса.
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ ОНЛАЙН-РЕСУРСІВ У ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНІЙ STEM-ОСВІТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Андрієвська, В. М.; Білоусова, Л. І.В статті розглянуто STEM-освіту, основна ідея якої полягає в тому, що навчально-пізнавальний процес будується на міждисциплінарній основі й концентрується навколо проблемних ситуацій реального життя, на їх розгляді під різними кутами зору, вивченні та дослідженні. Вагома роль у досягненні позитивних результатів впровадження STEM-освіти належить її інструментальній підтримці, що забезпечує можливість реалізації дослідно-експериментальної, конструкторської, винахідницької діяльності учнів в освітньому процесі. В статье рассмотрено STEM-образование, основная идея которого заключается в том, что учебно-познавательный процесс строится на междисциплинарной основе и концентрируется вокруг проблемных ситуаций реальной жизни, на их рассмотрении под разными углами зрения, изучении и исследовании. Значительная роль в достижении положительных результатов внедрения STEM-образования принадлежит ее инструментальной поддержке, что обеспечивает возможность реализации опытно-экспериментальной, конструкторской, изобретательской деятельности учащихся в образовательном процессе. The article deals with STEM-education, the main idea of which lies in the fact that the learning and cognitive process is built on an interdisciplinary basis and focuses around real-life problem situations, their consideration from different angles, study and research. A significant role in achieving positive results of STEM-education implementation belongs to its instrumental support, which provides an opportunity to implement experimental and experimental, design and inventive activities of students in the educational process.
- ДокументЗОРЯ ВАЛЕНТИНА ДМИТРІВНА: ОСОБИСТІСТЬ, ПЕДАГОГ, ДОСЛІДНИК, ОРГАНІЗАТОР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Білоусова, Л. І.Стаття присвячена вшануванню пам’яті Зорі Валентини Дмитрівни (12 серпня 1947 р. – 21 лютого 2022 р.), кандидата фізико-математичних наук, доцента, провідного викладача кафедри математики, з 1987 р. по 2015 р. заступниці декана фізико-математичного факультету ХНПУ імені Г.С. Сковороди з наукової роботи. The article is dedicated to honoring the memory of Zora Valentina Dmitrivna (August 12, 1947 – February 21, 2022), candidate of physical and mathematical sciences, associate professor, leading teacher of the Department of Mathematics, from 1987 to 2015, deputy dean of the Faculty of Physics and Mathematics H. S. Skovoroda KhNPU for scientific work.
- ДокументНаукові школи Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди(ХНПУ імені Г. С. Сквороди, вид «Мітра», м. Харків, 2014-06-02) Андрущенко, О. А.; Білоусова, Л. І.; Білоцерківський, В. Я.; Волков, О. Г.; Гнізділова, О. А.; Євдокимов, В. І.; Жукова, Н. Г.; Золотухіна, С. Т.; Зоря, В. Д.; Кузнецова, О. А.; Култаєва, М. Д.; Маленко, О. О.; Маслов, М. П.; Микитюк, О. М.; Олексенко, О. А.; Прокопенко, А. І.; Прокопенко, І. Ф.; Процевський, О. І.; Слюсарська, Т. В.; Танько, Т. П.; Тимченко, І. В.; Ткаченко, Л. П.; Троцко, А. В.; Харченко, Л. П.; Хомуленко, Т. Б.; Худолій, О. М.У книзі викладені передумови формування наукових шкіл Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, процес їх становлення та сучасний стан розвитку. Подається докладна інформація про наукових лідерів, їх досвід, напрями, які вони очолили, висвітлені здобутки їх послідовників, окреслений внесок кожної із цих шкіл у розбудову освіти й науки в Україні. В книге изложены предпосылки формирования научных школ Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды, процесс их становления и современное состояние. Приводится подробная информация о научных лидерах, их опыт, направления, которые они возглавили, освещены достижения их последователей, очерчен вклад каждой из этих школ в развитие образования и науки в Украине. The book covers preconditions for the formation of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University schools of scientifi c thought, the process of their development and their current state. It provides detailed information about scientifi c leaders, their experience, researches they supervise and their followers’achievements as well as each school’s contribution to the development of education and science of Ukraine.