Перегляд за Автор "Білоус, Т. Л."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО РОБОТИ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ УМОВАХ У МАЙБУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ ОВС(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Сумська філія Харківського національного університету внутрішніх справ, 2014) Білоус, Т. Л.У запропонованих методичних рекомендаціях розкрито сутність екстремальних умов праці працівників ОВС, подано їх авторську класифікацію, яка стала основою для відбору знань, які необхідні для формування такої готовності, показано вплив екстремальних умов на життя, особистість і якість роботи правоохоронця. Автором уточнено сутність поняття «професійна готовність до роботи в екстремальних умовах у майбутніх працівників ОВС», її структуру, та методично забезпечено впровадження комплексу педагогічних умов формування професійної готовності до роботи в екстремальних умовах у ВНЗ МВС України. Призначено для викладачів ВНЗ системи МВС, працівників кадрових відділів системи МВС, центрів бойової підготовки обласних ОВС. The proposed methodological recommendations reveal the essence of extreme working conditions of internal affairs officers, their author's classification is presented, which became the basis for the selection of knowledge that necessary for the formation of such readiness, and shows the impact of extreme conditions on life, personality and quality of law enforcement officers' work. The author clarifies the essence of the concept of "professional readiness to work in extreme conditions in future law enforcement officers", its structure, and methodically ensured the introduction of a set of pedagogical conditions for the formation of professional readiness to work in extreme conditions in higher education institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine. Designed for teachers of of the MIA system, employees of personnel departments of the MIA system, combat training centers of regional internal affairs agencies.
- ДокументПЕДАГОГІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ ОВС УКРАЇНИ ДО РОБОТИ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ УМОВАХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Сумська філія Харківського національного університету внутрішніх справ, 2015) Білоус, Т. Л.; Клімова, С. М.; Лазаренко, О. О.; Лукаш, С. С.; Трубавіна, І. М.; Тюріна, В. О.У монографії розкриваються поняття екстремальних умов роботи працівника ОВС України, уточнено їх класифікацію, уперше узагальнено і розкрито механізм їх дії та наслідки їх впливу на особистість та якість роботи працівника ОВС, показано актуальність змін в підготовці майбутніх міліціонерів до роботи в таких умовах в період трансформації українського суспільства. Авторами розкрито правовий статус працівника ОВС України в екстремальних умовах. Виявлено недостатній стан розробленості проблеми в науково-педагогічних дослідженнях, зокрема в аспекті формування професійної готовності майбутніх працівників ОВС до роботи в таких умовах. Відзначено роль особистісного фактору поруч з професійною компетентністю міліціонера в протидії впливу екстремальним умовам роботи. Проаналізовано вітчизняний і закордонний досвід з проблеми підготовки поліцейських до роботи в екстремальних умовах. Визначено корисні ідеї для запозичення і розвитку в українській системі підготовки працівників ОВС, зокрема, в аспекті забезпечення професійної надійності, професіоналізації викладання навчальних дисциплін, формування критичного і нестандартного мислення тощо. Все склало основу обґрунтованих авторами педагогічних і соціально-педагогічних умов формування професійної готовності майбутніх працівників ОВС України до роботи в екстремальних умовах. Окреме місце посідають розробки авторів щодо підготовки до роботи окремих підрозділів міліції в екстремальних умовах. The term of extreme work conditions of people who work at internal affairs is defined in the monograph. Its classification is classified. The mechanism of its action and its impact upon the person as well as upon the quality of work of law enforcement officers is generalized and discovered under the conditions of the urgency of changes in the training of future police officers to work in such conditions during the transformation of Ukrainian society. The authors solved the legal status of law enforcement officers in the extreme conditions. Lack of attention to this problem in scientific and pedagogical researches is elicited, especially in terms of forming professional readiness of law enforcement officers to the work in such conditions. The role of the personal factor next to the professional competence of policemen’s reaction to the impact of extreme conditions is mentioned. The national and international experience concerning the problem of training policemen to the work under the extreme conditions is analyzed. The useful ideas for borrowing and development in Ukrainian system of training police officers, particularly in terms of ensuring professional reliability, professionalization of teaching, formation of critical and innovative thinking, etc. All above mentioned was the reasonable basis for studying educational and social-pedagogical conditions of formation the professional readiness of future law enforcement officers of Ukraine to the work in extreme conditions. A special place is occupied by the authors’ scientific research results for the work of particular subdivisions to the work under the extreme conditions.