Перегляд за Автор "Білокоз, М. Г."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАНТИКРИЗОВІ ЗАХОДИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Білокоз, М. Г.У статті проаналізовано управління конкурентоспроможністю підприємства за допомогою маркетингових інструментів, які дозволяють забезпечити своєчасність прийняття управлінських рішень, спрямованих на підвищення стійкості підприємства до негативних впливів із боку конкурентів, й у досягненні цільових ринкових позицій за умов мінімізації рівня підприємницького ризику. Зазначено, що концепція використання інструментів маркетингу призводить до більш широкого поняття реальної конкурентоспроможності товару, яке залежить не лише від співвідношення «якість-ціна» та відповідності критеріям споживачів, а й від конкурентоспроможності всієї маркетингової діяльності фірми. The article analyzes the management of the competitiveness of the enterprise using marketing tools, which allow ensuring the timeliness of making management decisions aimed at increasing the enterprise's resistance to negative influences from competitors, and in achieving target market positions while minimizing the level of entrepreneurial risk. It is noted that the concept of using marketing tools leads to a broader concept of the real competitiveness of the product, which depends not only on the "quality-price" ratio and compliance with consumer criteria, but also on the competitiveness of the entire marketing activity of the company.