Перегляд за Автор "Бікір, Г. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Бікір, Г. О.Магістерська робота присвячена вивченню методів розв'язування рівнянь та їхньому застосуванню в шкільному курсі математики. Робота включає аналіз змісту та ролі рівнянь у навчальних програмах, визначає основні етапи їх вивчення в шкільному курсі, розглядає різноманітні методи їх розв'язування та вивчає методичні особливості навчання рівнянь в основній та старшій школі. Крім того, проведено педагогічний експеримент для визначення ефективності використаних методів навчання та їхнього впливу на засвоєння матеріалу учнями. The master's thesis is dedicated to the study of methods for solving equations and their application in the school mathematics curriculum. The work includes an analysis of the content and role of equations in educational programs, identifies the main stages of their study in the school curriculum, explores various methods of solving them, and examines the methodological peculiarities of teaching equations in elementary and high school. Additionally, a pedagogical experiment was conducted to determine the effectiveness of the teaching methods employed and their impact on students' comprehension of the material.
- ДокументОЗНАЧЕННЯ КОМБІНАТОРНИХ ПОНЯТЬ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Бабак, О. М.; Бікір, Г. О.; Яловега, І. Г.При підготовці майбутнього вчителя математики до роботи в школі важливим питанням стає навчання аналізувати наявні науково-методичні та навчальні публікації. Аналіз комбінаторних означень в декількох шкільних підручниках виявив різні підходи як до послідовності подання матеріалу, так і суттєво різні формулювання понять. Онлайн опитування серед студентів майбутніх вчителів математики дозволило визначити найбільш зрозумілі формулювання комбінаторних понять для розробки електронного курсу. In preparing the future mathematics teacher for work at school, an important issue is learning to analyze the existing scientific, methodological and educational publications. An analysis of combinatorial definitions in several school textbooks revealed various approaches to the sequence of presentation of the material, as well as significantly different formulations of concepts. An online survey among students of future teachers of mathematics made it possible to determine the most under-standable formulations of combinatorial concepts for the development of an electronic course.