Перегляд за Автор "Бу, Інхуа"
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДеякі аспекти формування професійно-значущих якостей майбутніх учителів музичного мистецтва(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-24) Бу, ІнхуаУ тезах розкрито важливість розвитку особистісно-значущих якостей у майбутніх учителів музичного мистецтва; наголошено, що педагогічна діяльність завжди пов’язана зі здібностями й комплексом якостей особистості вчителя; зауважено, що педагогічний професіоналізм, професійна підготовленість майбутніх учителів удосконалюється завдяки розвитку професійний спрямованості мотивів, потреб, психологічних процесів, інтелектуальних задатків і здібностей; з’ясовано, що збагачення морально-професійного досвіду майбутнього вчителя музичного мистецтва зумовлюється поєднанням професійної та глибокої ідейно-моральної спрямованості музично-виконавської та музично-пізнавальної діяльності. The theses reveal the importance of developing professional personally significant qualities for future teachers of musical art; it is emphasized that pedagogical activity is always associated with the abilities and complex qualities of the teacher's personality; it is noted that pedagogical professionalism, professional preparedness of future teachers is improved due to the development of professional orientation of motives, needs, psychological processes, intellectual inclinations and abilities; it is emphasized that the enrichment of the moral and professional experience of the future teacher of musical art is conditioned by a combination of professional and deep ideological and moral orientation of musical-performing and musical-cognitive activity.
- ДокументРОЛЬ ПРОФЕСІЙНО-ЗНАЧУЩИХ ЯКОСТЕЙ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-02-23) Бу, ІнхуаУ статті схарактеризовано вимоги до особистості вчителя музичного мистецтва, підкреслено роль його професійно значущих якостей для здійснення високо професійної роботи з музично-естетичного розвитку молодого покоління; розкрито особливості професійної діяльності педагога-музиканта, визначено комплекс найбільш значущих професійних якостей учителів музичного мистецтва, наголошено, що формування зазначених особистісних якостей буде сприяти розвитку високої вмотивованості здобувачів вищої музичної освіти до майбутньої професійної діяльності. The article characterizes the requirements for the personality of a music teacher, emphasizes the role of his professionally significant qualities for the implementation of highly professional work on the musical and aesthetic development of the younger generation; the peculiarities of the professional activity of a musician teacher are revealed, the complex of the most significant professional qualities of music teachers is determined, it is emphasized that the formation of these personal qualities will contribute to the development of high motivation of students of higher musical education for future professional activities.
- ДокументФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Бу, ІнхуаУ статті розглянуто формування духовно-ціннісних ставлень майбутніх учителів під час їхньої професійної підготовки в закладі вищої педагогічної освіти. Важливим завданням освітньо-виховного процесу в педагогічному виші є формування готовності здобувачів вищої освіти в галузі мистецтва до естетичного виховання школярів, адже саме вони мають вирішувати завдання духовно-творчого розвитку учнів, залучення їх до мистецтва, формування естетичного смаку. Вагомим критерієм високої кваліфікації вчителя музичного мистецтва є не лише вміння навчати дітей співів або теорії музики, але насамперед розвинена його здібність за посередництвом мистецтва виховувати в учнів особистісні якості, соціально-ціннісні риси, формувати духовний світ. Зазначено, що процес формування ціннісного ставлення майбутніх учителів музики до мистецтва є одним із найважливіших аспектів розвитку їхньої загальної естетичної культури. The article considers the formation of spiritual and value attitudes of future teachers during their professional training in an institution of higher pedagogical education. An important task of the educational process in a pedagogical university is the formation of the readiness of applicants for higher education in the field of art for the aesthetic education of schoolchildren, because it is they who must solve the tasks of spiritual and creative development of students, their involvement in art, the formation of aesthetic taste. An important criterion for the high qualification of a teacher of musical art is not only the ability to teach children singing or music theory, but first of all, his developed ability through the mediation of art to educate students' personal qualities, social and value traits, and to form a spiritual world. It is noted that the process of forming the value attitude of future music teachers to art is one of the most important aspects of the development of their general aesthetic culture.