Перегляд за Автор "Бурлака, Є."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКультура розумової праці молодших школярів: як навчити дитину вчитися(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Бурлака, Є.Автором розглянуто культуру розумової праці молодших школярів. Організація розумової праці передбачає дотримання гармонійного режиму дня, забезпечення оптимальних умов для молодшого школяра, баланс між працею та відпочинком, планування й облік часу. Важлива постійна зміна діяльності, організація й обладнання робочого місця. Автором рассмотрена культура умственного труда младших школьников. Организация умственного труда предполагает соблюдение гармоничного режима дня, обеспечение оптимальных условий для младшего школьника, баланс между трудом и отдыхом, планирование и учет времени. Важная постоянная смена деятельности, организация и оборудование рабочего места. The author considers the culture of mental work of elementary school students. The organization of mental work involves the observance of a harmonious daily routine, ensuring optimal conditions for the elementary school student, the balance between work and rest, planning and time management. It is important to constantly change activities, organise and equip the workplace.
- ДокументСПЕЦИФІКА НАВЧАННЯ ПИСЬМА ЛІВОРУКИХ ДІТЕЙ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Бурлака, Є.У публікації проаналізовано навчання письма ліворуких дітей. Важливе місце в процесі соціалізації ліворуких молодших школярів посідає ігрова діяльність, оскільки вона стимулює творчу активність дітей, формує в них навички соціальної поведінки. Вплив гри на соціалізацію особистості учня полягає в тому, що завдяки ігровому наслідуванню й рольовому перевтіленню, дитина знайомиться з нормами та моделями поведінки, узаєминами з дорослими. Зазначено, що велика відповідальність полягає на батьків. Вони зобов’язані створювати комфортні умови в домашньому середовищі для ліворуких молодших школярів із метою набуття соціального досвіду. Ліворукі діти мають бути задоволені родинними стосунками, мати високий рівень довіри до родичів, щоб відчувати себе захищеними в разі негативного досвіду поза домашнім простором. Правильна поведінка батьків в об’єднані з компетентністю вчителя під час занять має сформувати в ліворуких школярів бажання до отримання нових знань та відсутність страху вчинення помилок. The publication analyzes the teaching of writing of left-handed children. An important place in the process of socialization of left-handed younger schoolchildren is occupied by game activity, as it stimulates the creative activity of children and forms social behavior skills in them. The impact of the game on the socialization of the student's personality is that thanks to game imitation and role-reincarnation, the child gets to know norms and models behavior, relationships with adults. It is noted that a great responsibility rests on parents. They are obliged to create comfortable conditions in the home environment for left-handed younger schoolchildren in order to gain social experience. Left-handed children should be satisfied with family relationships, have a high level of trust in relatives, in order to feel protected in case of negative experiences outside domestic space. The correct behavior of parents combined with the competence of the teacher during classes should form in left-handed schoolchildren a desire to acquire new knowledge and the absence of fear of making mistakes.