Перегляд за Автор "Буркота, І. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ІСТОРИЗМУ В НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Дейніченко, Т. І.; Ричкова, Л. В.; Буркота, І. В.У тезах з’ясовано роль і значення застосування елементів історизму в шкільному курсі математики; схарактеризовано основні форми і методи введення історичних відомостей на уроках математики та в позаурочний час. The theses clarify the role and significance of the application of elements of historicism in the school mathematics course; the main forms and methods of introducing historical information in mathematics lessons and in extracurricular time are characterized.
- ДокументМетодика викладання елементів історії математики на уроках та в позаурочний час(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Буркота, І. В.У кваліфікаційній роботі науково обгрунтовано торетичні основи введення елементів історизму в навчальний процес з математики; розкрито освітнє і виховне значення застосування історичних відомостей у навчальному процесі з математики; схарактеризовано форми, методи і засоби введення елементів історизму в сучасний шкільний курс математики на уроках та в позакласній роботі. Розроблено та експериментально перевірено науково-технологічне забезпечення застосування елементів історії математики на уроках та в позаурочний час. У ході дослідно-експериментальної роботи з організації навчання математики із застосуванням елементів історизму доведено позитивний вплив розробленого технологічного забезпечення на рівні сформованості навчальних можливостей учнів за всіма визначеними критеріями та якісними показниками. In the qualification work, the theoretical foundations of the introduction of elements of historicism into the educational process in mathematics are scientifically substantiated; the educational and educational significance of the application of historical information in the educational process of mathematics is revealed; the forms and methods of introducing elements of historicism into the modern school mathematics course in lessons and in extracurricular work are characterized. Scientific and technological support for the application of elements of the history of mathematics in lessons and outside of school hours has been developed and experimentally tested. In the course of research and experimental work on the organization of teaching mathematics with the use of elements of historicism, the positive influence of the developed technological support on the level of formation of students' educational opportunities according to all the defined criteria and quality indicators was proven.