Перегляд за Автор "Буравель, О. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Буравель, О. О.У кваліфікаційному дослідженні розглянуто сутність морального виховання учнів, його напрями (під час навчальної діяльності, позакласної роботи та у сім’ї), висвітлено погляди видатних педагогів на моральне виховання особистості. Проаналізовано підручники та виокремлено вплив навчальних дисциплін на моральне виховання молодших школярів. Схарактеризовано сутність та потенціал позакласної роботи у реалізації морального виховання молодших школярів. З’ясовано особливості взаємодія школи та сім’ї учня як основи морального виховання школярів, визначено основні форми роботи з батьками учнів. The qualitative study considered the essence of moral education of students, its directions (during educational activities, extracurricular work and in the family), highlighted the views of outstanding teachers on moral education of the individual. Textbooks were analyzed and the influence of academic disciplines on the moral education of younger schoolchildren was singled out. The essence and potential of extracurricular work in the implementation of moral education of younger schoolchildren is characterized. The peculiarities of the interaction between the school and the student's family as the basis of the moral education of schoolchildren have been clarified, and the main forms of work with the parents of students have been determined.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ ЕЙДЕТИКИ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Буравель, О. О.У кваліфікаційній роботі досліджено особливості застосування методів ейдетики на уроках біології у загальноосвітній школі та їхній вплив на навчально-пізнавальну діяльність у учнів старшого шкільного віку. З’ясовано доцільність застосування ейдотехнік саме на етапі підведення підсумків уроку та актуалізації опорних знань. Отримані дані формувального експерименту, проведеного серед учнів старшого шкільного віку, доповнюють сучасні відомості щодо впливу використання методів ейдетики на уроках біології на показники оперативної слухової, обсяг зорової короткочасної та особливості розвитку словесно-логічної пам'яті у десятикласників. Також уперше встановлено позитивний вплив застосування ейдотехнік на ступінь розвитку логічності, стійкості способу міркування та здатності до узагальнення у учнів 10-х класів в умовах дистанційного навчання. Результати кваліфікаційної роботи будуть корисними у якості допоміжного матеріалу для здобувачів вищих навчальних закладів при підготовці ними доповідей, рефератів та самостійних завдань; доцільними для студентів при організації їхньої індивідуально-самостійної роботи з довготривалою пам'яттю. In the qualification work, the peculiarities of the use of eidetics methods in biology lessons in a secondary school and their influence on the educational and cognitive activity of high school students were investigated. The expediency of using eidotechniques at the stage of summarizing the lesson and updating the basic knowledge has been clarified. Obtained data from a formative experiment conducted among high school students age, supplement modern information on the influence of the use of eidetics methods in biology lessons on indicators of operative hearing, the volume of short-term visual memory and the peculiarities of the development of verbal and logical memory in tenth graders. Also, for the first time, the positive influence of the use of eidotechniques on the degree of development of logic, stability of the way of reasoning and the ability to generalize among 10th grade students in distance learning conditions was established. The results of the qualification work will be useful as auxiliary material for applicants of higher educational institutions when they prepare reports, essays and independent tasks; appropriate for students when organizing their individual and independent work with long-term memory.