Перегляд за Автор "Булгакова, В. С."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГеографія та туризм(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018-01-30) Стадник, О. Г.; Єршов, В. В.; Дрокіна, Т. М.; Мушка, М. О.; Муромцева, Ю. І.; Піткевич, В. В.; Глиненко, А. С.; Булгакова, В. С.У матеріалах конференції відображені дослідження міжнародних туристичних потоків, туристичних ресурсів України та світу. Розглянуто динаміку розвитку туризму на Харківщині, Україні, світі. Проаналізіровано демографічні, соціально-економічні фактори, що впливають на розвиток туризму в регіоні та країні.В материалах конференции отражены исследования международных туристических потоков, туристических ресурсов Украины и мира. Рассмотрена динамика развития туризма на Харьковщине, Украине, мире.Проанализированы факторы демографические, социально-экономические, влияющие на развитие туризма в регионе и стране. The materials of the conference reflect the research of international tourist flows, tourist resources of Ukraine and the world. The dynamics of the development of tourism in the Kharkiv region, Ukraine, the world is considered. Demographic, social and economic factors affecting the development of tourism in the region and the country are analyzed.
- ДокументЕкскурсія "Бурсацький узвіз – його історія"(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2018-01-30) Булгакова, В. С.Розглянуто використання екскурсійного методу в практичній діяльності туристсько-екскурсійних закладів та закладів освіти, зокрема - школи. Зроблено огляд літератури та опис історії Бурсацього узвозу. Проаналізовано можливість для використання цих відомостей для екскурсійної роботи зі школярами та туристами Харкова. Рассмотрено использование экскурсионного метода в практической деятельности туристско-экскурсионных учреждений и учебных заведений, в частности - школы. Сделан обзор литературы и описание истории Бурсацкого спуска. Проанализирована возможность для использования этих сведений для экскурсионной работы со школьниками и туристами Харькова. The use of excursion method in practical activity of tourist-excursion and educational establishments, in particular - schools, is considered. A literature review and a description of the history of the Bursatsky Descent are made. The possibility of using this information for excursion work with students and tourists of Kharkov is analyzed.
- ДокументТрагедія єврейського народу в період Другої світової війни на території Бахмута (Артемівська)(НТУ «ХПІ», 2018-04-18) Булгакова, В. С.Актуальністю даної теми виступає в першу чергу те, що Голокост, це те явище, яке принесло безліч невинних жертв, прізвища яких далеко не всі вдалося встановити. Ми повинні пам’ятати та вивчати такі масштабні трагедії, як Голокост, задля того, щоб ніколи не повторювати помилок минулого, виховувати толерантне ставлення до інших народів та етносів у молодого покоління, боротися звідсутністю толерантності, яка нажаль має місце і в сучасному суспільстві. Актуальностью данной темы выступает в первую очередь то, что Холокост, это то явление, которое принесло множество невинных жертв, фамилии которых далеко не все удалось установить. Мы должны помнить и изучать такие масштабные трагедии, как Холокост, для того, чтобы никогда не повторять ошибок прошлого, воспитывать толерантное отношение к другим народам и этносам у молодого поколения, бороться с отсутствием толерантности, которая, к сожалению имеет место и в современном обществе. The relevance of this topic is, first and foremost, the fact that the Holocaust is a phenomenon that has brought many innocent victims whose names not all have been able to establish. We need to remember and study such major tragedies as the Holocaust in order to never repeat the mistakes of the past, to cultivate a tolerant attitude towards other peoples and ethnicities in the younger generation, and to combat the lack of tolerance that is unfortunately present in modern society.
- ДокументФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ПЕДАГОГІЧНИМИ ПРОГРАМНИМИ ЗАСОБАМИ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Електронне вид., 2017-06-13) Булгакова, В. С.; Попова, О. В.В статті висвітлюється тема формування пізнавальної активності старшокласників педагогічними програмними засобами. Педагогічними умовами ефективності формування пізнавальної активності старшокласників педагогічними програмними засобами, йдеться в статті, є: поглиблення інформаційної компетентності вчителів; постійне оновлення та корегування програмних засобів навчання відповідно до змісту навчального предмета та особливостей організації навчання старшокласників (форм, методів, інших навчальних засобів); створення дидактичних ситуацій, спрямованих на пошук нової інформації, самостійне виконання практичних дій, вироблення творчих навчальних продуктів. В статье освещается тема формирования познавательной активности старшеклассников педагогическими программными средствами. Педагогическими условиями эффективности формирования познавательной активности старшеклассников педагогическими программными средствами, говорится в статье, являются: углубление информационной компетентности учителей; постоянное обновление и корректировка программных средств обучения в соответствии с содержанием учебного предмета и особенностей организации обучения старшеклассников (форм, методов, других учебных средств); создание дидактических ситуаций, направленных на поиск новой информации, самостоятельное выполнение практических действий, выработки творческих учебных продуктов.