Перегляд за Автор "Бочарова, А. П."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Бочарова, А. П.У публікації досліджено навчання в університетах Великої Британії. Доведено, що провідні методи зосереджені на практичному використанні засвоєних знань, спрямовані на формування навичок критичного мислення, організацію співпраці в команді, адаптацію особистості до нових змін та здобуття вміння розв’язувати проблеми. The publication examines learning at UK universities. It is proved that the leading methods are focused on the practical use of the acquired knowledge, aimed at developing critical thinking skills, organising teamwork, adapting the individual to new changes and acquiring the ability to solve problems.
- ДокументПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ДОСЯГНЕНЬ СИСТЕМ ВИЩОЇ ОСВІТИ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ ТА УКРАЇНИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Бочарова, А. П.У кваліфікаційній роботі розглянуті системи вищої освіти Великої Британії та України. Проаналізовані мета та зміст підготовки здобувачів вищої освіти у Великій Британії. Визначені загальні та відмінні тенденції функціонування системи вищої освіти в Україні та Великій Британії. Здійснений порівняльний аналіз систем вищої освіти Великої Британії та України для творчого використання педагогічно цінних ідей та досвіду організації вищої освіти Великої Британії у сучасній вищій школі України. Окреслені перспективи творчого використання ідей та досвіду організації вищої освіти Великої Британії у сучасній вищій школі України. The qualification paper examines the higher education systems of Great Britain and Ukraine. The purpose and content of higher education in the UK are considered. The general and distinctive trends in the functioning of the higher education system in Ukraine and the UK are analyzed. A comparative analysis of the systems of higher education in the UK and Ukraine is carried out for the creative use of pedagogically valuable ideas and experience of organizing higher education in the UK in modern higher education in Ukraine. Prospects for the creative use of ideas and experience of organizing higher education in the UK in modern higher education in Ukraine are outlined.
- ДокументПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-14) Бочарова, А. П.У публікації проаналізовано професійну підготовку вчителів у Великій Британії, яка проводиться на базі університетської освіти. Aкадемічна кваліфікація – postgraduate certificate in education (PGCE). PGCE– це міжнародно визнана академічна кваліфікація, яка нараховує до 60 кредитів на рівні магістра, якими можна буде скористатися для отримання повної кваліфікації магістра (зазвичай 180 кредитів). Зазначено, що у Великій Британії одним зі шляхів отримання кваліфікації вчителя є PGCE – однорічний курс, після якого здобувачі отримають Postgraduate certificate in education (сертифікат у галузі освіти). The publication analyzes the professional training of teachers in Great Britain, which is conducted on the basis of university education. Academic qualification – postgraduate certificate in education (PGCE). A PGCE is an internationally recognized academic qualification that carries up to 60 credits at Master's level, which can be used towards a full Master's qualification (usually 180 credits). It is noted that in Great Britain one of the ways to obtain a teacher's qualification there is a PGCE - a one-year course, after which applicants will receive a Postgraduate certificate in education.
- ДокументПідготовка фахівців в університетах Великої Британії: мета та цінності(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Бочарова, А. П.; Штефан, Л. А.Розглянуто мету та цінності підготовки фахівців на прикладі широко відомих університетів Великої Британії, а саме – Кембриджського та Манчестерського університетів. The purpose and value of training specialists is considered on the example of well-known universities in Great Britain, namely Cambridge and Manchester universities.