Перегляд за Автор "Борисенко, У. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРоль казки в екологічному вихованні дітей дошкільного віку(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018) Борисенко, У. В.Стаття присвячена питанням екологічного виховання дітей дошкільного віку засобами казки. Розкрито роль і місце казки природознавчого змісту як засобу екологічного виховання дітей дошкільного віку. Статья посвящена вопросам экологического воспитания детей дошкольного возраста средствами сказки. Раскрыта роль и место сказки природоведческого содержания как средства экологического воспитания детей дошкольного возраста. The article is devoted to questions of ecological education of children of preschool age by means of fairy tales. The role and place of the author's fairy tale of natural science as a means of environmental education of children is substantiated.
- ДокументІнноваційні методи комплексної корекції вторинних порушень у дітей старшого дошкільного віку з ДЦП(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Борисенко, У. В.В даній статі проаналізовано наукові джерела на предмет використання інноваційних методів комплексної корекції вторинних порушень у дітей старшого дошкільного віку з ДЦП. Описано сучасні методи корекційної роботи з дітьми, що мають комплексні розлади психофізичного розвитку і які за своєю структурою можуть використовуватися у закладах дошкільної освіти. В данной статье проанализированы научные источники на предмет использования инновационных методов комплексной коррекции вторичных нарушений у детей старшего дошкольного возраста с ДЦП. Описаны современные методы коррекционной работы с детьми, имеющими комплексные нарушения психофизического развития и которые по своей структуре могут использоваться в учреждениях дошкольного образования. This article analyzes the scientific sources on the use of innovative methods of complex correction of secondary disorders in children of older preschool age with cerebral palsy. Modern methods of correctional work with children with complex disorders of psychophysical development and which by their structure can be used in preschool education are described.