Перегляд за Автор "Бондаренко, М."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗастосування інтерактивних технологій в освітньому процесі початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Бондаренко, М.У публікації розглянуто застосування інтерактивних технологій в освітньому процесі початкової школи. Інтерактивне навчання передбачає постійний взаємообмін, комунікативно-емоційний зв’язок, взаємодію в процесі засвоєння знань, набуття гнучких навичок і ключових компетентностей НУШ. Зазначено, що інтерактивні технології стали частиною продуктивного освітнього середовища початкової школи, оскільки залучають молодших школярів до співпраці, взаємного навчання, відкритого спілкування, створюють атмосферу загального успіху, чесного змагання і дозволяють реалізувати власні амбіції. The publication examines the use of interactive technologies in the educational process of primary school. Interactive learning involves constant exchange, communicative-emotional connection, interaction in the process of knowledge acquisition, acquisition of flexible skills and key competencies of NUS. It is noted that interactive technologies have become part of the productive educational environment of elementary school, as they involve younger students in cooperation, mutual learning, open communication, create an atmosphere of general success, fair competition and allow them to realize their own ambitions.
- ДокументОрганізація STEM-уроків "Я досліджую світ" у початковій школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Бондаренко, М.У тезах розглянуто особливості організації STEM-уроків «Я досліджую світ» у початковій школі. Визначено, що такий урок сприяє залученню учнів до навчально-дослідницького середовища, до проєктної діяльності, до розвитку природничо-математичної компетентності. The theses consider the peculiarities of the organization of STEM lessons "I Explore the World" in primary school. It was determined that such a lesson contributes to the involvement of childrens in the educational and research environment, in project activities, and in the development of natural and mathematical competence.
- ДокументРозвиток зв’язного мовлення молодших школярів засобами комунікативної взаємодії(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Бондаренко, М.У тезах розглянуто розвиток зв’язного мовлення молодших школярів засобами комунікативної взаємодії. Процес розвитку зв’язного мовлення дитини багатовекторний і передбачає засвоєння й розвиток важливих складників: техніки й культури мовлення, його виразності й образності, збагачення й активізацію словника, мовного чуття й широкого мовного кругозору. Визначено, що завдання вчителя полягає в постійному заохоченні дітей до спілкування, у формуванні навичок грамотного й логічного усного та писемного мовлення. The theses consider the development of coherent speech of younger schoolchildren by means of communicative interaction. The process of developing a child's coherent speech is multi-vector and involves the assimilation and development of important components: the technique and culture of speech, its expressiveness and imagery, enrichment and activation of the dictionary, linguistic sense and a broad linguistic outlook. It was determined that the teacher's task is to constantly encourage children to communicate, to develop competent and logical oral and written communication skills.