Перегляд за Автор "Бондаренко, Д. Р."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАСОБИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Бондаренко, Д. Р.Стаття присвячена проблемі доцільного використання інформаційно-комунікаційних технологій як засобу інтелектуального розвитку учнів старшої школи на уроках математики. Виявлено позитивний вплив використання інформаційно-комунікаційних технологій на розвиток в учнів просторової уяви, логічного, алгоритмічного та абстрактного мислення, що є невідьємною складовою інтелектуального розвитку людини. The article is devoted to the problem of appropriate use of information and communication technologies as a means of intellectual development of high school students in mathematics lessons. The positive influence of the use of information and communication technologies on the formation and development of students’ spatial imagination, logical, algorithmic and abstract thinking, increases the level of mathematical and research competence, increases the level of cognitive interests.
- ДокументНАСТУПНІСТЬ В ОРГАНІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНО-ДОСЛІДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Бондаренко, Д. Р.У публікації проаналізовано наступність в організації інноваційно-дослідної діяльності у закладах загальної середньої освіти. Виділено основні етапи організації та визначено етапи цього процесу: (адаптаціний, активізаційний, пізнавальний, дослідницький, науковий). Зроблено висновок, що проблема наступності організації інноваційно-дослідної діяльності – це складний та довготривалий процес, який потребує єдності управління, навчання та виховання. The publication analyses the continuity in the organisation of innovation and research activities in general secondary education institutions. The main stages of the organisation are highlighted and the stages of this process are defined: (adaptation, activation, cognitive, research, scientific). It is concluded that the problem of continuity in the organisation of innovation and research activities is a complex and long-term process that requires unity of management, training and education.
- ДокументПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ ФІЗИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Бондаренко, Д. Р.; Сергєєв, В. М.Процес формування дослідницьких умінь учнів – це складний та довготривалий процес який вимагає удосконалення форм, методів та засобів формування. Формування дослідницьких умінь учнів на уроках фізики може здійснюватися різними шляхами. У нашому дослідження ми пропонуємо здійснювати цей процес за допомогою «Технології формування дослідницьких умінь учнів». Технологія формування дослідницьких умінь учнів у своєму складі містила чотири компоненти: мотиваційно-цільовий, змісновно-процесуальний, діяльнісний, оцінно-рефлексивний. The process of developing the research skills of primary school students is a complex and long-lasting process that can occur in different ways. In our research, we theoretically develop, research and experimentally test «Technology of forming research skills of students in grades 7-9 in physics lessons». Technology of formation of research skills of students consists of four components, namely: motivational-target (goals, objectives, approaches and principles), substantive-procedural (methods, forms, means of formation of research skills and research tasks), active (didactic conditions), evaluative -reflexive (indicators, criteria, levels).
- ДокументФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Калашнікова, Л. М.; Бондаренко, Д. Р.У тезах розглядається проблема підготовки студентів до науково-дослідницької діяльності в закладах вищої педагогічної освіти. Висвітлено педагогічні умови формування дослідницьких умінь студентів – майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін у процесі розв’язання дослідницьких завдань професійно-орієнтованого характеру, оволодіння якими створює можливість організації дослідницької діяльності учнів закладів середньої освіти. The problem of students’ training for scientific research activity in institutions of higher pedagogical education has been revealed in the paper. The pedagogical conditions for formation of research skills in students – future teachers of Physics and Mathematical disciplines in the process of solving research tasks of professionally-oriented nature have been outlined. Development of these skills creates possibilities to organize research activity of pupils in establishments of secondary educations.
- ДокументІННОВАЦІЙНІ ІДЕЇ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО У РЕФОРМІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ(Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, 2023-09-27) Бондаренко, Д. Р.У публікації проаналізовано інноваційні ідеї В. О. Сухомлинського у реформі Нової української школи. Педагогіка партнерства, ідея гуманістичного та морально-етичного виховання школярів, дитиноцентризм та ідея навчання упродовж життя є основою педагогічних поглядів як Василя Олександровича, так і реформи Нової української школи. Зазначено, що формування у дітей звички навчатися упродовж життя, позитивного ставлення до навчання та школи, показуючи нерозривність навчання і виховання можливо лише внаслідок позитивного та гуманного ставлення до дитини як особистості. Учитель повинен доводити своїми діями як дітям, так і батькам, важливість дитини в освітньому процесі, показувати свою любов та повагу до неї, толерантне ставлення чим і створювати позитивний емоційний фон для отримання знань. The publication analyzes the innovative ideas of V. O. Sukhomlynskyi in the reform of the New Ukrainian School. Pedagogy partnerships, the idea of humanistic and moral and ethical education of schoolchildren, child-centeredness and the idea of lifelong learning are the basis of the pedagogical views of both Vasyl Oleksandrovych and the reform of the New Ukrainian School. It is noted that the formation of the habit of lifelong learning in children, a positive attitude towards learning and school, showing the inseparability of learning and education is possible only as a result of a positive and humane attitude towards the child as an individual. The teacher must prove by his actions to both children and parents the importance of the child in the educational process, show his love and respect for him, a tolerant attitude and create a positive emotional background for acquiring knowledge.