Перегляд за Автор "Бойко, В. А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ З ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО БАТЬКІВСТВА СТАРШОКЛАСНИКІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2025) Кабусь, Н. Д.; Бойко, В. А.У статті розглянуто суть відповідального батьківства, його основні складові та чинники, що зумовлюють неготовність молоді до сімейного життя. Визначено провідну мету, завдання й обґрунтовано програму соціально-педагогічної діяльності з формування відповідального батьківства учнів старших класів у закладах загальної середньої освіти, що передбачає реалізацію педагогічним колективом закладу освіти комплексу заходів на мотиваційно-ціннісному, пізнавальному та діяльнісному етапах, спрямованих на розвиток мотиваційних, когнітивних і практичних компонентів готовності молоді до відповідального створення сім’ї, народження дітей та усвідомленого виконання батьківських обов’язків у майбутньому. The article examines the essence of responsible parenthood, its main components and factors contributing to young people’s lack of readiness for family life. The leading goal, task and the program of socio-pedagogical activity on the formation of responsible parenthood of senior high school students in general secondary education institutions have been substantiated. The specified program provides for the implementation of a set of activities at the motivational, cognitive and activity-based stages by the teaching staff of the educational institution. The program’s activities are aimed at developing motivational, cognitive and practical components of youth readiness for responsible family formation, child birth and conscious fulfillment of parental responsibilities in the future.
- ДокументТехнологія роботи соціального педагога з формування відповідального батьківства випускників інтернатних закладів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-23) Бойко, В. А.; Кабусь, Н. Д.У статті проаналізовано суть відповідального батьківства, його структуру, причини неготовності молоді до сімейного життя, обґрунтовано технологію роботи соціального педагога з формування відповідального батьківства випускників інтернатних закладів, що передбачає реалізацію комплексу заходів на мотиваційно-ціннісному, пізнавальному й діяльнісному етапах, спрямованих на формування мотиваційного, когнітивного й діяльнісного компонентів готовності молоді до створення сім’ї, виховання й розвитку дітей, свідомого й ефективного виконання батьківських обов’язків. The article analyzes the essence of responsible parenthood, its structure, reasons for insufficient readiness of young people for family life. The technology of a social pedagogue’s work on the formation of responsible parenthood of graduates of residential institutions has been substantiated. This technology involves the implementation of a set of measures at the motivational and value, cognitive, and activity stages, aimed at forming motivational, cognitive, and activity components of youth readiness to create a family, raise and develop children, and consciously and effectively perform parental duties.