Перегляд за Автор "Биченко, С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПРАКТИЧНІ ПИТАННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ЕЛЕМЕНТІВ STEAM-ОСВІТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Андрієвська, В.; Биченко, С.У тезах розглянуто практичні питання реалізації STEAM-освіти в початковій школі. Показано, що STEАM-освіта сьогодні вже є складовою Концепції Нової української школи і націлена на формування в учнів початкової школи компетентностей, що покликані забезпечити подальшу конкурентоспроможність підростаючого покоління на світовому, інформатизованому ринку праці. Theses consider practical issues of implementing STEAM education in elementary school designed to ensure the further competitiveness of the younger generation in the global, computerized labor market.
- ДокументРОЗВИТОК STEM-КОНЦЕПЦІЇ В УКРАЇНІ: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Биченко, С.; Андрієвська, В.Статтю присвячено аналізу сучасного стану розвитку STEM-концепції в Україні. Показано, що важливим кроком до модернізації системи освіти в Україні стало упровадження Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти), що сприяє підготовки фахівців нової генерації. Розкрито перспективи реалізації STEM-освіти, серед яких, зокрема: розробка серії відеоматеріалів зі STEM-освіти для вчителів; розробка нового змісту STEM-освіти для здобувачів загальної та позашкільної освіти; підготовка рекомендацій з використання STEM-методик; створення бази закладів освіти, які розвиватимуть STEM-освіту. Уточнено напрями реалізації STEM-освіти: інтегровані, міжпредметні навчальні програми; робототехніка та інженерні розробки; «розумні пристрої» Інтернету речей; 3D-моделювання. The article is devoted to the analysis of the current state of development of the STEM concept in Ukraine. It is shown that an important step towards the modernization of education in Ukraine was the introduction of the Concept of the Development of Science and Mathematics Education (STEM-education), which contributes to the training of a new generation of specialists capable of acquiring knowledge and developing and using the latest technologies. Prospects for the implementation of STEM education were revealed, including, in particular: the development of a series of video materials on STEM education for teachers of physics, mathematics and elementary grades; development of new content of STEM education for students of general and extracurricular education; preparation of recommendations on the use of STEM methods; creation of a base of educational institutions that will develop STEM education. The areas of implementation of STEM education have been specified: integrated, interdisciplinary curricula; robotics and engineering developments; "smart devices" of the Internet of Things; 3D modeling.