Перегляд за Автор "Березіна, І."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРЕФЛЕКСІЯ ЯК ЕТАП УРОКУ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО ТА ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Березіна, І.У тезах розглянуто сутність рефлексії та значення рефлексивної діяльності для розвитку умінь учнів здійснювати самоаналіз і об’єктивно оцінювати власні знання. Показано важливість рефлексії для формування у здобувачів навичок самокорекції, саморозвитку, самоконтролю, самопізнання. Доведено необхідність рефлексії як етапу уроку для забезпечення духовно-інтелектуального розвитку особистості здобувача. The essence of reflection and the importance of reflective activity for the development of students' ability to self-analyze and objectively evaluate their own knowledge are analyzed in the thesis. The importance of reflection for the formation of students' skills of self-correction, self-development, self-control, self-knowledge is shown. The necessity of reflection as a stage of the lesson to ensure the spiritual and intellectual development of the student's personality is proved.
- ДокументФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ЗАСОБАМИ AR ТА VR ТЕХНОЛОГІЙ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Березіна, І.У статті розглянуто приклади використання цифрових застосунків із доповненою та віртуальною реальністю для інтерактивного вивчення матеріалу, вирішення різних завдань, самоосвіти, творчості та комунікації. Доведено, що використання AR й VR-технологій сприяє формуванню у здобувачів освіти інформаційно-цифрової компетентності. The article presents the examples of using the digital applications with augmented and virtual reality for interactive learning of educational material, solving various tasks, self-education, creativity and communication. It has been proven that the use of AR and VR technologies contributes to the formation of students’ information and digital competence.