Перегляд за Автор "Бережний, Л. Г."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКТУАЛЬНІ СМИСЛИ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В КОНТЕКСТІ МИРУ І ВІЙНИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09-30) Бережний, Л. Г.У публікації розглянуто національно-патріотичне виховання у контекстах миру і війни. Поштовхом для перегляду смислів національно-патріотичного виховання у контекстах війни та миру стали повномасштабні воєнні дії в Україні, які розпочались з 24 лютого 2022 року. У теперішній ситуації національно-патріотичне виховання повинно охоплювати всі сфери життя, наприклад популяризація українського контенту, розвиток медіа-освіти, поширення знань про наших видатних співвітчизників, державотворців, науковців, освітян, митців, спортсменів, наших захисників. Зазначено, що сукупність смислів національного-патріотичного виховання, пов’язаних з війною та миром з часом трансформуються на усталені наративи, які формують наступність історичної пам’яті та спрямовані на підтримку ідентичності. The publication examines national-patriotic education in the contexts of peace and war. The full-scale military actions in Ukraine, which started on February 24, 2022. In the current situation, national-patriotic education should cover all spheres of life, for example, the popularization of Ukrainian content, development of media education, dissemination of knowledge about our outstanding compatriots, state builders, scientists, educators, artists, sportsmen, our defenders. It is noted that the set of meanings of national-patriotic education related to war and peace are transformed over time into established narratives that form the continuity of historical memory and are aimed at maintaining identity.
- ДокументІсторичні наративи у стратегіях національно- патріотичного виховання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Бережний, Л. Г.; Култаєва, М. Д.Автори звертаються до проблеми формування нових та перегляду усталених історичних наративів у національно-патріотичному вихованні. The authors address the problem of forming new and revising established historical narratives in national-patriotic education.