Перегляд за Автор "Безугла, І. О."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ КАНІСТЕРАПІЇ У ЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ І РІВНЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Безугла, І. О.Дослідження присвячене теоретичному обґрунтуванню та експериментальному підтвердженню ефективності використання засобу каністерапії у логопедичній роботі з дітьми молодшого дошкільного віку із ЗНМ І рівня. Доведено актуальність та вивчено особливості використання цього інноваційного нетрадиційного у логопедичній роботі засобу, особливо в умовах воєнної ситуації, яка значно погіршила психоемоційний стан дітей та сприяла зростанню мовленнєвих порушень. Дослідження експериментально підтверджує доречність використання каністерапії для створення психоемоційної підтримки, для навчання, соціалізації та у логопедичній роботі з порушення мовлення. Результати роботи сприятимуть розвитку інноваційних підходів у логопедії та практичному застосуванню каністерапії для корекції мовленнєвих порушень у дітей. The study is dedicated to the theoretical substantiation and experimental confirmation of the effectiveness of using canine therapy in speech therapy work with younger school-age children with Level I General Speech Underdevelopment (GSU). The relevance of the study has been proven, and the features of applying this innovative and non-traditional method in speech therapy have been examined, especially under wartime conditions, which have significantly worsened the psycho-emotional state of children and contributed to an increase in speech disorders. The research experimentally confirms the appropriateness of using canine therapy for creating psycho-emotional support, learning, socialization, and addressing speech therapy needs in cases of speech disorders. The results of the study will contribute to the development of innovative approaches in speech therapy and the practical application of canine therapy for correcting speech disorders in children.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО КОМУНІКАЦІЇ В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ I РІВНЯ ЗАСОБОМ КАНІСТЕРАПІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-09) Безугла, І. О.У статті досліджено формування мотивації до комунікації в дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення І рівня засобами каністерапії. В Україні каністерапія є досить новою формою реабілітації, але її активно вивчають науковці в різних галузях. Наголошено, що при роботі за допомогою каністерапіі необхідно враховувати індивідуальні особливості дитини, зокрема наявність у неї власної зацікавленості взаємодії з твариною, а також наявність можливих протипоказань до проведення терапії цим способом, таких як індивідуальні реакції та панічний страх перед собаками. Висвітлено особливості формування мотивації до комунікації у дітей молодшого дошкільного віку із ЗНМ I рівня засобом каністерапії. The article examines the formation of motivation for communication in children of younger preschool age with general underdevelopment of speech of the first level by means of canister therapy. In Ukraine, canister therapy is a fairly new form of rehabilitation, but it is actively studied by scientists in various fields. It is emphasized that when working with canister therapy, it is necessary to take into account the individual characteristics of the child, in particular, the presence of his own interest in interacting with the animal, as well as the presence of possible contraindications to conducting therapy in this way, such as individual reactions and panic fear of dogs. The peculiarities of the formation of motivation for communication in children of younger preschool age with first-level mental retardation by means of canister therapy are highlighted.
- ДокументТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КАНІСТЕРАПІЇ У ЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Безугла, І. О.У публікації досліджено використання каністерапії у логопедичній роботі. Каністерапія або доготерапія – терапія, у якій приймає участь спеціально відібрана та навчена собака під контролем та супроводом кваліфікованого спеціаліста. Проведений аналіз зазначених джерел свідчать, що каністерапія може використовуватися як психотерапевтична методика, що сприяє розвитку розумових та емоційних здібностей, поліпшенню рухових функцій та дрібної моторики, розвиває довільні дії, тактильний канал сприйняття та емпатію. Зазначено, що каністерапію можна розглядати серед інноваційних та додаткових засобів при корекції порушень мовлення. Згадана терапія за допомогою тварин, у поєднанні із традиційними засобами, може бути потенційним та дієвим інструментом для підвищення ефективності корекційних програм з проблем затримки мовленнєвого розвитку, заїкання, у післяінсультній реабілітації зі стабілізації мовлення та інше. The publication examines the use of canister therapy in speech therapy work. Canister therapy or dog therapy is a therapy in which a specially selected and trained dog takes part under the control and accompaniment of a qualified specialist. The analysis of these sources shows that canister therapy can be used as a psychotherapeutic technique that promotes the development of mental and emotional abilities, improves motor functions and fine motor skills, develops voluntary actions, a tactile channel of perception and empathy. It is noted that canister therapy can be considered among innovative and additional means for correcting speech disorders. The mentioned therapy with the help of animals, in combination with traditional means, can be a potential and effective tool for increasing the effectiveness of correctional programs for the problems of delayed speech development, stuttering, in post-stroke rehabilitation for speech stabilization, etc.