Перегляд за Автор "Безрукава, Г. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-21) Безрукава, Г. О.У публікації розглянуто гру як засіб формування комунікативних умінь та навичок дітей молодшого шкільного віку. Формування комунікативних умінь і навичок дітей залишається одним з провідних завдань психолого-педагогічної науки, оскільки від рівня їх сформованості залежить пізнавальна активність особистості, її успішність в подальшому житті. Використання ігор дає змогу реалізувати низку важливих завдань із формування комунікативних навичок дошкільників, а саме: пізнавання себе через спілкування з іншими; навчання найбільш ефективним методам вирішення конфліктних ситуацій; формування почуття впевненості в собі; розвиток творчіх здібностей. Розв’язання перелічених завдань можливе за умови застосування комплексної ігрової діяльності, що передбачає інтеграцію її змісту, форм і методів із метою формування комунікативних навичок та умінь дітей молодшого дошкільного віку. The publication deals with the game as a means of forming communicative skills of primary school children. The formation of children's communicative skills remains one of the leading tasks of psychological and pedagogical science, since the level of their formation determines the cognitive activity of the individual, his or her success in later life. The use of games makes it possible to implement a number of important tasks for the development of preschoolers' communication skills, namely: learning about oneself through communication with others; learning the most effective methods of resolving conflict situations; building a sense of self-confidence; developing creative abilities. The solution of the above tasks is possible with the use of complex game activity, which involves the integration of its content, forms and methods in order to develop communication skills and abilities of of children of junior preschool age.
- ДокументДидактична гра як засіб формування комунікативних навичок у молодших дошкільників(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Безрукава, Г. О.У кваліфікаційній роботі здійснений теоретичний аналіз поняття «комунікативні навички», уточнено критерії їх сформованості в молодшому дошкільному віці, окреслено шляхи їх формування. Визначено рівні сформованості комунікативних навичок у дітей молодшого дошкільного віку. Розроблено та апробовано експериментальну програму з формування комунікативних навичок у молодших дошкільників засобами дидактичної гри. На основі апробації експериментальної програми визначено ефективність використання дидактичної гри як засобу формування комунікативних навичок у молодших дошкільників. The qualification paper performs a theoretical analysis of the concept of “communication skills”, specifies the criteria for their of their maturity in younger preschool age, outlines the ways of their formation. It determines the levels of formation of communication skills in younger preschoolers. An experimental program on the formation of communication skills in younger preschoolers by means of didactic games was developed and tested. Based on the approbation of the experimental program, the effectiveness of using a didactic game as a means of forming communication skills in younger preschoolers was determined.