Перегляд за Автор "Безкоровайна, О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСВІТНІЙ ДИЗАЙН У ФОРМУВАННІ ДОСВІДУ КРОС-КУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Безкоровайна, О.; Петренко, Т.У статті досліджено проблему освітнього дизайну у формуванні досвіду крос-культурної комунікації здобувачів вищої освіти. Наведено аспекти, які слід врахувати з позицій освітнього дизайну, щоб формування досвіду крос-культурного комунікування здобувачів вищої освіти був конструктивним і перспективно сприяв досягненню запланованих результатів навчання. Зазначено, що опора на крос-культурну біографію здобувача вищої освіти сприятиме покращенню досвіду крос-культурної комунікації. Адже навчальний контент викладач формує за такого підходу, виходячи з реальних потреб, проблем і вимог конкретної цільової аудиторії здобувачів. Освітній дизайн формування досвіду крос-культурної комунікації у здобувачів вищої освіти передбачає готовність викладача відмовитися від неефективних методів, засобів та інструментів навчальної взаємодії, дослухатися до реальних запитів здобувачів для досягнення ними очікуваних результатів навчання. The article examines the problem of educational design in the formation of the experience of cross-cultural communication of students of higher education. Aspects that should be taken into account from the point of view of educational design are given, so that the formation of the experience of cross-cultural communication of students of higher education is constructive and contributes to the achievement of the planned learning outcomes. It is noted that relying on the cross-cultural biography of a higher education seeker will contribute to improving the experience of cross-cultural communication. After all, the teacher forms educational content using this approach, based on the real needs, problems and requirements of a specific target audience of applicants. The educational design of the formation of cross-cultural communication experience in students of higher education involves the readiness of the teacher to abandon ineffective methods, means and tools of educational interaction, to listen to the real requests of the students in order to achieve their expected learning results.
- ДокументТЕКСТ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ НАВИЧОК МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-20) Безкоровайна, О.У публікації досліджено розвиток навичок міжкультурної комунікації майбутніх соціальних працівників. Спеціальним «тренувальним майданчиком» для розвитку навичок міжкультурної комунікації студентів є заняття з іноземної мови. У навчальному середовищі культурний діалог може відбуватися не лише у формі безпосереднього спілкування з іноземцями, а і у вигляді роботи з різноманітними текстами. Цей опосередкований спосіб взаємодії з іншою культурою зумовлений тим, що у комунікативній лінгвістиці текст розглядається як багатовимірне утворення. Зазначено, що текст, як багатовимірне утворення, представляє собою унікальний інструмент розвитку навичок міжкультурної комунікації майбутніх фахівців соціальної сфери, які мають працювати в мультикультурному середовищі. The publication examines the development of intercultural communication skills of future social workers. Foreign language classes are a special "training ground" for the development of students' intercultural communication skills. Cultural dialogue can take place in the educational environment not only in the form of direct communication with foreigners, but also in the form of work with various texts. This mediated method of interaction with another culture is due to the fact that in communicative linguistics the text considered as a multidimensional entity. It is noted that the text, as a multidimensional formation, is a unique tool for the development of intercultural communication skills of future specialists in the social sphere who have to work in a multicultural environment.