Перегляд за Автор "Беземчук, Л."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ З КИТАЮ В СИСТЕМІ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ (ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-02-23) Донченко, Л.; Беземчук, Л.; У, ЮеВ статті розкрито зміст методичної роботи з китайськими студентами на факультетах мистецтв педагогічних університетів України. Проаналізовано інтегровані методи навчання на заняттях з «постановки голосу». Надано приклади художньо-пізнавального аналізу арій з концертних програм студентів-магістрантів. The article reveals the content of methodical work with foreign students at the faculties of arts of pedagogical universities of Ukraine. The integrated methods of teaching in «voice production» classes were analyzed. Examples of artistic and cognitive analysis of arias from the concert program of graduate students are given.
- ДокументПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ГУМАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-12) Беземчук, Л.; Дарда, Д.У публікації проаналізовано педагогічні умови опанування майбутніми вчителями музичного мистецтва фахових музично-педагогічних дисциплін. Запропоновано наповнити програму дисципліни «Вступ до спеціальності» інформацією з проблеми гуманізму й гуманізації на II, III курсі, змістити акценти на виявлення студентами особистісних смислів у її опрацюванні. Зазначено, що важливим аспектом у музичній освіті є також розроблення викладачем сюжету гри, інструкцій і допоміжного матеріалу. The publication analyses the pedagogical conditions for future music teachers to master professional music and pedagogical disciplines. It is proposed to fill the programme of the discipline "Introduction to the speciality" with information on the problem of humanism and humanisation in the II, III year of study, to shift the emphasis to the identification of personal meanings by students in its processing. It is noted that an important aspect in music education is also the development of a game plot, instructions and auxiliary material by the teacher.