Перегляд за Автор "Бакуменко, І. А."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПідготовка вихователей ЗДО до інтелектуального розвитку старших дошкільників(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Бакуменко, І. А.У магістерській роботі досліджено процес підготовки вихователів закладів дошкільної освіти з розвитку інтелектуальних навичок старших дошкільників. Враховуючи аналіз психолого-педагогічної літератури, виявлено особливості цього процесу та визначено умови, які сприяють успішній підготовці вихователів у розвитку інтелектуального потенціалу старших дошкільників. Обґрунтовано вимоги до методів роботи з педагогічним персоналом, необхідного обладнання та форм організації діяльності в закладах дошкільної освіти для ефективної підготовки вихователів у роботі з інтелектуальним розвитком дітей. Розроблено та перевірено на практиці методику, спрямовану на удосконалення розуміння вихователями процесів інтелектуального розвитку старших дошкільників. Досліджено важливість відповідності змісту освітнього середовища пізнавальним потребам педагогічних працівників для сприяння їхній зацікавленості в даній темі. In the master's thesis, the process of training teachers of preschool education institutions for the development of intellectual skills of older preschoolers was investigated. Taking into account the analysis of psychological and pedagogical literature, the peculiarities of this process are revealed and the conditions that contribute to the successful training of educators in the development of the intellectual potential of older preschoolers are determined. The requirements for methods of working with teaching staff, necessary equipment and forms of organization of activities in preschool education institutions for effective training of educators in working with children's intellectual development are substantiated. A methodology aimed at improving educators' understanding of the processes of intellectual development of older preschoolers has been developed and tested in practice. The importance of matching the content of the educational environment to the cognitive needs of pedagogical workers in order to promote their interest in this topic has been investigated.