Перегляд за Автор "Базилєва, Є."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПерспектива розвитку цифрових технологій та їх впровадження в загальноосвітні заклади середньої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Базилєва, Є.; Жерновникова, О.В статті розглянуто цифрові технології та їх впровадження в загальноосвітні заклади середньої освіти. Застосування новітніх допоміжних ресурсів сприяє забезпеченню інклюзивної та справедливо якісної освіти й створює можливості для навчання впродовж усього життя. Вони розширюють та доповнюють існуючі методи навчання, дозволяючи кожному учневі здобути освіту незалежно від будь-яких чинників та можливостей. The article deals with digital technologies and their implementation in secondary schools. The use of the latest support resources contributes to the provision of inclusive and equitable quality education and creates opportunities for lifelong learning throughout life. They extend and and complement existing teaching methods, allowing every student to receive education regardless of any factors and opportunities.
- ДокументПриродовідповідне виховання за Й. Г. Песталоцці(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Базилєва, Є.; Боярська-Хоменко, А.В статті розглянуто педагогічну діяльність Й. Г. Песталоцці, який виділив два напрями освіти – духовний та матеріальний. Духовний мав на меті розвиток у дітей пам’яті, уваги та сприйняття, матеріальний – забезпечити у дітей формування знань. Педагог зумів поєднати обидва види так, що вони не тільки гарно співіснували, а й доповнювали один одного і до того ж допомагали людині не виділятися, а стати одним цілим з природою. The article deals with the pedagogical activity of J. G. Pestalozzi, who distinguished two directions of education - spiritual and material. Spiritual was aimed at development of children's memory, attention and perception, material - to provide children with children to form knowledge. The teacher managed to combine both types so that they not only not only coexisted well, but also complemented each other and helped a person not to stand out, but to become one with nature.