Перегляд за Автор "Бабич, М. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПРАКТИЧНИЙ ДОВІДНИК-ПОРАДНИК. ОНЛАЙН-ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ НАВЧАННЯ І ВИКЛАДАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2025) Єсьман, І. В.; Бабич, М. О.; Шеремет, А. Г.У сучасному світі онлайн-інструменти стали невід’ємною частиною навчання, відкриваючи перед вчителями нові можливості для організації уроків, мотивації учнів та покращення засвоєння матеріалу. Особливо це актуально для початкової школи, де важливо не лише передати знання, а й зробити освітній процес цікавим, інтерактивним та доступним. Цей практичний довідник-порадник створений для здобувачів педагогічної освіти, викладачів, вчителів початкових класів, які прагнуть ефективно впроваджувати цифрові технології у свою роботу. У ньому наведено покрокові інструкції, корисні поради та рекомендації щодо використання онлайн-інструментів для планування уроків, створення інтерактивних завдань, організації дистанційного навчання, оцінювання навчальних досягнень та налагодження комунікації з учнями і батьками. Незалежно від рівня цифрових навичок, ви знайдете тут зрозумілі інструкції та реальні кейси, які можна адаптувати під власні потреби. In today's world, online tools have become an integral part of education, opening up new opportunities for teachers to organise lessons, motivate students and improve learning. This is especially true for primary school, where it is important not only to impart knowledge but also to make the educational process interesting, interactive and accessible. This practical handbook is designed for teacher education students, lecturers, and primary school teachers who want to effectively implement digital technologies in their work. It provides step-by-step instructions, useful tips and advice on how to use online tools to plan lessons, create interactive tasks, organise distance learning, assess learning achievements, and establish communication with students and parents. Regardless of your level of digital skills, you will find clear instructions and real-life case studies that you can adapt to your own needs.
- ДокументСТРУКТУРНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ВІЙСЬКОВИХ ТЕРМІНІВ В УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ(ГО «Європейська наукова платформа» (Вінниця, Україна), ТОВ «International Centre Corporative Management» (Відень, Австрія), 2022-12) Купіна, І. О.; Бабич, М. О.Необхідність осмислення окремих проблем лінгвокультурології зумовлена пожвавленням інтересу до висвітлення ролі людського чинника в мові, тісно пов’язаного з внутрішнім та зовнішнім світом індивідуума, з етносом, його культурою, світоглядом, менталітетом. The need to understand certain problems of linguistic and cultural studies caused by the revival of interest in highlighting the role of the human factor in language, closely connected with the inner and outer world of the individual, with the ethnic group, his culture, outlook, mentality.